تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 علي پروين پس از خداحافظي علي کريمي گفت: او بهترين کار ممکن را انجام داد.



به گزارش تک گل، علي پروين در خصوص موفقيت واليباليست‌هاي کشورمان در ليگ جهاني اظهار داشت: به نظر من بچه‌هاي ما در اين مسابقات شاهکار کردند و همين که تا اينجاي کار آمدند بايد کلاهمان را بالا بيندازيم و به آنها بگوييم ملت ايران به شما افتخار مي‌کند.

وي افزود: البته ما پتانسيل شکست آمريکا را هم داشتيم اما خستگي برزيل توان بچه‌ها را کم کرده بود ولي اين بچه‌ها از نظر ما و همه جهانيان قهرمان ليگ جهاني هستند چون هر روز مي‌بينيد فقط همه از ايران در سراسر جهان تعريف مي‌کنند.

پروين در خصوص خداحافظي علي کريمي نيز گفت: علي بچه با استعداد و واقعاً جادوگر بود. او در مربيگري هم به نظر من مي‌تواند جادوگر باشد چون اين پتانسيل را به خاطر فکر خوب و خلاقش مي‌بيند.

اين پيشکسوت پرسپوليس افزود: اي کاش هيچ وقت بدبدرقه نباشيم نمي‌دانم آروزي کريمي در اين فوتبال چه بود اما به تمام سطوح بالا رسيد و شايد اگر مي‌خواست در بارسلونا هم بازي مي‌کرد اما اي کاش ما هيچ‌وقت بد بدرقه نباشيم. من نمي‌دانم پشت ماجرا چيست ولي خوب بود که علي با پيراهن پرسپوليس و يا تيم ملي از فوتبال خداحافظي مي‌کرد. اما همه چيز تمام شد رفت و بايد علي را به حال خودش نگذاريم و از او استفاده کنيم.

پروين خاطرنشان کرد: به نظر من کريمي تصميم خوبي گرفت و به موقع اين تصميم را عملي کرد بايد به بهترين کار کريمي آفرين گفت چون مي‌دانم اين بچه کلافه شده بود و دوست نداشت هر روز در يک تيم بازي کند. علي عزيز هر جا هستي ان‌شالله سربلند، موفق و مثل دوران فوتبالت دل مردم را شاد کني. چون مردم تو را دوست دارند.

پروين در پايان در پاسخ به اين سؤال که خاطره شيرينت از علي کريمي چيست،‌گفت:‌دريبل‌هاي کريمي و اسير کردن بازيکنان مخصوصاً عرب‌ها که چند تا را با خود مي‌پيچاند و آنها را گيج مي‌کرد خيلي لذت‌بخش بود به همين دليل چند سالي بود که عرب‌ها چهارنفري هم حريف کريمي نبودند و واقعاً‌ قبول داشتند که او يک جادوگر است. درست است دوران فوتبال کريمي امروز با خداحافظي‌اش تمام شد اما امثال کريمي هميشه در خاطرات مردم مي‌مانند و اين موضوع استقلال و پرسپوليسي ندارد. خبر تلخي برايم بود اما باز هم مي‌گويم علي جان تو بهترين تصميم را گرفتي علي‌رغم اينکه باز هم مي‌توانستي با همين شرايط براي هر تيمي مؤثر و تأثيرگذار باشي.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد