تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سوشا مکاني دروازه بان جديد تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد که شماره پيراهن در اين تيم برايش مهم نيست واو فقط به موفقيت پرسپوليس فکر مي کند.



به گزارش تک گل، مکاني ابتدا در مورد اردويي که پرسپوليس در ترکيه پشت سر گذاشت گفت: ما اردوي بسيار خوبي را در اين کشور پشت سر گذاشتيم. البته تنوع خاصي در آنجا نبود ولي شرايط تمريني به خوبي پيش رفت و آب و هواي خوب باعث شد تا تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته و 2 بازي تدارکاتي هم انجام داديم. ما براي گردش و تفريح به ترکيه نرفته بوديم و خيلي سخت و فشرده تمرين کرديم.

او در ادامه در مورد شرايط پرسپوليس و پيش بيني اش از عملکرد اين تيم در فصل جديد ليگ برتر گفت: امسال تيم يکدستي داريم و خوشبختانه وضعيت پرسپوليس خوب است. بازيکنان با يکديگر رفاقت نزديکي دارند و رقابت سالمي هم بين آنها وجود دارد. اميدوارم پرسپوليس امسال به آنچه که لياقتش را دارد برسد و قهرمان شود.

مکاني در قسمت ديگري از حرف هايش درباره خداحافظي علي کريمي از دنياي فوتبال افزود: من در تيم ملي و استيل آذين با او همبازي بودم و از نظر من کاملترين فوتباليست ايران است. تصميم او قابل احترام بود ولي کريمي تا 4 سال ديگر مي توانست فوتبال بازي کند. من از لحاظ فني و شخصيتي او را دوست دارم و به عنوان يک اسطوره براي من قابل احترام است. براي کريمي آرزوي موفقيت دارم.

مکاني در پاسخ به اين سوال که پرسپوليس فصل جديد را با کدام دروازه بان آغاز خواهد کرد گفت: اين سوالي است که من نبايد به آن جواب بدهم و بايد در اين خصوص با سرمربي تيم صحبت کنيد. من کار خودم را انجام مي دهم و هر اتفاقي که افتاد به کادرفني مربوط مي شود.

مکاني در فصل جديد پيراهن شماره يک پرسپوليس را برتن خواهد کرد در اين خصوص اظهار داشت: در اردوي ترکيه با من صحبت کردند و پرسيدند آيا شماره يک را مي خواهم يا خير. من هم گفتم که شماره پيراهن برايم مهم نيست و خيلي چيزهاي ديگر در پرسپوليس وجود دارد که براي من حائزاهميت است. در نهايت شماره يک را به من دادند ولي راستش را بخواهيد براي من اين چيزها اصلا مهم نيست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد