تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هزينه اردوي تيم فوتبال استقلال در اردوي ترکيه از سوي مسئولان اين باشگاه اعلام شد.



در راستاي تاکيد وزير ورزش و جوانان در شفاف سازي هزينه هاي باشگاههاي کشور، باشگاه استقلال ميزان هزينه هاي برگزاري اردوي تيم در کشور ترکيه را حدود 45000 دلار از محل اسپانسرينگ (بخش خصوصي) اعلام کرد.

تيم فوتبال استقلال بنا به برنامه ريزي و درخواست کادر فني براي آماده سازي هرچه بهتر خود براي رقابت هاي ليگ برتر از تاريخ 17 تيرماه تا 27 تيرماه 1393 اردويي به مدت 11 روز در منطقه مسلمان نشين پنديک واقع در 20 کيلومتري استانبول ترکيه برگزار کرد.

تعداد اعضاي تيم شامل کادر فني، بازيکن، تدارکات، پزشکي، رسانه و همراه مجموعا 40 نفر بوده است.

کليه هزينه ها شامل اسکان در هتل 5ستاره، تغذيه، دو بازي تدارکاتي، کمپ بسيار مناسب مجهز به زمين چمن، سالن بدنسازي ، استخر، سونا و کليه امکانات تمريني و همچنين حمل و نقل بوده و مجموعا حدود 45000دلار جهت اردوي 11روزه به تعداد 40 نفر با بهترين امکانات رفاهي وتمريني هزينه شده است.

هزينه هاي پروازي رفت و برگشت اين اردو رايگان بوده و بليط هاي هر 40 مسافر توسط شرکت هوايي اطلس جت بعنوان اسپانسر اين اردو صادر شده است.

دلايل مهم انتخاب ترکيه بعنوان محل برگزاري اردو، هواي مناسب در اين فصل از سال، دوري بازيکنان از حاشيه هاي جانبي، تمرکز و آمادگي فني و نظارت بيشتر کادرفني روي بازيکنان، کيفيت مناسب رفاهي و تمريني در سطح استانداردهاي اروپايي شامل هتل و مجموعه ورزشي، تغذيه مناسب و شرعي و شباهت طبخ آن به غذاهاي ايراني، برگزاري دو ديدار تدارکاتي با دوتيم مطرح ترکيه ( نماينده ترکيه در جام يوفا2014 ) و الجزاير( قهرمان ليگ الجزاير)، عدم نياز به صدور ويزا و تخفيف در هزينه هاي اقامتي و تامين هزينه هاي بليط هواپيما توسط اسپانسر است.

بديهي است برگزاري اردويي در اين سطح کيفي، کمي و هزينه اي در داخل کشور امکان پذير نيست و با توجه به سياست هاي مجلس شوراي اسلامي و وزارت ورزش و جوانان در ممنوعيت ارتزاق باشگاههاي ورزشي از بودجه دولتي و شفاف سازي هزينه ها ، باشگاه براي برگزاري اين اردو و کليه هزينه هاي خود از هيچگونه اعتبار و بودجه ريالي و دلاري دولتي استفاده نکرده و تمامي هزينه هاي اين اردو به شرح فوق الذکر از طرف اسپانسر پرداخت شده است.

باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال خود را موظف مي داند با پيروي از نص صريح قانون، از هرگونه هزينه از محل بيت المال جلوگيري کرده و با انتشار هزينه ها و شفاف سازي آن گام بلندي در سالم سازي فضاي فوتبال بردارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد