تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 باشگاه پرسپوليس درباره خداحافظي علي کريمي بيانيه‌اي صادر کرد.



باشگاه پرسپوليس با انتشار بيانيه‌اي به خداحافظي علي کريمي واکنش نشان داد.

در متن اين بيانيه چنين آمده است:

بسمه تعالي

شخصيت انسان‌ها در طول عمرشان بدست خودشان ساخته شده و زيربناي همه ارکان آن، رفتارها و برخوردها در اماکن عمومي و اجتماعي بوده و آنجا است که در دو جهت تسخير قلب‌ها و دل‌هاي شيفتگان و يا زدوده شده از گوشه ذهن افراد جامعه قرار مي‌گيرد. در صحنه ورزش نيز به عينه مي‌بينيم صرفاً خوب گلزني و پاس دادن و دريبل کردن ملاک نبوده و چه بسا افراد بيشماري در اوج ورزش بوده و امروزه نامي از آنها نمانده و به حيطه فراموشي سپرده شده‌اند و در مقابل افرادي که ورزشکار متبحري نبوده اما نامشان بلندآوازه گرديده و جاودان مانده‌اند و چه نيکوست که بدانيم زير بناي اين جاودانگي واژه‌اي جز اخلاق نيست.

افرادي نيز هستند که در هر دو مسير جاودانه‌اند و از جمله مي‌توان به آقاي علي کريمي نام پر آوازه و هميشه تاثيرگذار و اخلاق مدار جامعه فوتبال ايران و پرسپوليس که فوتبال در کنار اخلاقش، هميشه مثال زدني خواهد بود و شايد به جرأت بتوان گفت تکرار نشدني خواهد ماند نام برد. او بنا به هر دليلي تصميم به خداحافظي از فوتبال گرفت و قطعاً قداست او براي هم ارگان‌ها و افراد حفظ خواهد ماند و او که بارها به عنوان ورزشکار حماسه‌ها آفريده، غرور ملي ايجاد کرده و جامعه ايراني را سربلند و سرافراز نموده و آنگاه در مقابل ارزش‌هاي انساني سر تعظيم فرود آورده و خود را مديون به جامعه مي شناسد و بارها بعد از ديدارهاي ملي و خلق موفقيت از زبانش شنيده‌ايم خود را سرباز وطن مي شناسد. کريمي در ديدارهاي باشگاهي خود را يک پرسپوليسي اصيل دانسته و بارها و بارها با پيراهن سرخ و آتشين پرسپوليس آتش بپا کرده است و به گزاف نگفته باشيم دنيا فوتبال مملکت ما را با او نيز مي‌شناسند.

لذا بر خود فرض مي‌دانيم ضمن گراميداشت همه افتخارات کسب شده توسط آقاي علي کريمي در صحنه‌هاي ملي و باشگاه پرسپوليس در تدارک اين باشيم تا با يکي از بهترين برنامه‌هاي مطلوب و در خور نام او از افتخار آفريني‌هايش و در کنار اخلاق نکويش، گرامي بداريم خاطرات هميشه ماندگار در قلبها و دلهاي طرفداران عزيز و گرانقدر را. والسلام.

باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد