تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بالانس نبودن وضعيت بدني بازيکنان يکي از مشکلات ما براي شروع ليگ است.



امير قلعه‌نويي در نشست خبري پس از ديدار تيم‌هاي استقلال و ملوان در جام شهدا گفت: در ابتداي صحبت‌هايم به مناسبت شب‌هاي قدر تسليت مي‌گويم. افتخار مجموعه فرهنگي ورزشي استقلال اين است که در اين تورنمنت شرکت کرد و بايد از مسئولان برگزارکننده اين بازي‌ها تشکر کنم و همچنين بايد از چهار تيم شرکت‌کننده در اين بازي‌ها قدرداني نمود چرا که اگر در اين کشور آرامشي است مديون شهدا هستيم و من به عنوان عضو کوچکي از خانواده استقلال افتخار مي‌کنم که در اين تورنمنت شرکت کرديم.

وي ادامه داد: تيم ما تيم خسته‌اي بود و شايد هر مربي ديگري هم بود با تيم اصلي بازي نمي‌کرد چرا که ما دو روز گذشته از سفر برگشتيم اما در نيمه اول به دليل همين خستگي با ترکيب جوان راهي ميدان شديم. بايد بگويم که ملوان هم تيم جواني بود که بسيار با برنامه بازي مي‌کرد اين بازي هم براي ما جدي بود و خوشبختانه در نيمه دوم توانستيم 2 گل بزنيم و بازي را ببريم اما اين را بدانيد که هنوز هم زير فشار بدنسازي هستيم و اميدوارم تا پنج‌شنبه هفته آينده که در ليگ برتر بازي داريم بدن‌هاي بازيکنان‌مان به وضعيت ايده‌آل برسد.

سرمربي تيم استقلال در ادامه نشست خبري‌اش خاطرنشان کرد: من به اين تيم استقلال اميدوارم چرا که نقاط ضعف‌مان را پر کرديم اما بايد بدانيم که از نظر بدني هنوز بالانس نيستيم چرا که يکسري از بازيکنان از ابتداي تمرينات با ما بودند و يکسري هم ديرتر اضافه شدند و اين بالانس نبودن مشکل تيم ما براي شروع ليگ است اما فکر مي‌کنم با حضور بازيکنان ملي‌پوش در تمرينات انگيزه بازيکنان هم بالا برود.

قلعه‌نويي درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال هم تصريح کرد: از افشازاده و نظري جويباري براي فعاليت در نقل و انتقالات تشکر مي‌کنم و تقريباً همه بازيکناني که مي‌خواستيم را جذب استقلال کردن اما بالانس نبودن وضعيت بدني بازيکنان و مصدوم بودن چند بازيکن کمي کار ما را سخت کرده اما بايد بگويم شرايط سني استقلال خوب شده و جوانان خوبي در تيم ما حضور دارند به طوري که ديديد امروز رمضاني هم خوب بازي کرد و هم براي ما پنالتي گرفت.

وي در پايان درباره خروج نام احمد جمشيديان از ليست استقلال تصريح کرد: جمشيديان بازيکن بزرگي است که من دو سال با او در سپاهان کار کردم اما متأسفانه سال قبل مصدوميت داشت و اول فصل هم ما با هم صحبت کرديم و قرار شد به او فرصت ديگري بدهيم اما ديديم که او نياز دارد جايي باشد که بتواند بازي کند و شايد در استقلال به او بازي نمي‌رسيد و به همين دليل نخواستيم فرصت را از او بگيريم و اميدوارم که سلامتي و اعتماد به نفسش را به دست بياورد چرا که جمشيديان از هافبک‌هاي خوب فوتبال ما است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد