تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: هواداران نبايد در چنين ديدارهاي دوستانه‌ از الفاظ رکيک استفاده کنند.



ميرشاد ماجدي پس از پيروزي 2 بر يک استقلال مقابل ملوان در جام شهداء اظهارداشت: به هرحال ما بايد تمام تلاش خود را براي عزيزاني که رفتند تا ما باشيم انجام دهيم، آنها گردن ما حق دارند، اميدوارم اين مسائل ادامه داشته باشد.

وي در مورد اين بازي تصريح کرد: ما در نيمه اول از بازيکنان جوان خود استفاده کرديم که عملکرد خوبي داشتند و نتيجه خوبي هم گرفتند، در نيمه دوم بازيکنان اصلي به ميدان رفتند و ترکيبي از جوانان و بازيکنان با تجربه توانستند بازي را با پيروزي استقلال به پايان برسانند.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: ما از بازيکنانمان در اين ديدار استفاده کرديم تا عملکرد آنها را مورد ارزيابي قرار دهيم، نتيجه در اين ديدار اهميتي نداشت و بيشتر مي‌خواستيم آنها را پس از اردوي ترکيه محک بزنيم و به نظرم مثبت هم بود.

ماجدي در خصوص اينکه آيا از عملکرد بازيکنان جوان استقلال راضي هستند، گفت: در مورد مسائل فني بايد قلعه‌نويي نظر بدهد اما به نظر من آنها عملکرد خوبي در اولين حضورشان در ترکيب استقلال داشتند، اين بازيکنان نياز به زمان دارند تا بتوانند خود را نشان بدهند.

وي در مورد اينکه در جريان بازي چندين بار از هواداران درخواست مي‌کرد که توهين انجام ندهند، گفت: ما در ماه مبارک رمضان قرار داريم و اين جام هم به نام شهداست، بايد از الفاظ مناسب استفاده کنيم و مواظب شعارهايي که مي‌دهيم باشيم، برد و باخت در اين ديدارها اهميتي ندارد، مهم اين است که هواداران استقلال هيچوقت اين تيم را تنها نگذاشتند، هواداران نبايد از الفاظ رکيک استفاده کنند زيرا اين مسئله باعث مي‌شود اهميتي که مسئولان به اين رقابت‌ها مي‌دهند از بين برود.

سرپرست استقلال در خصوص اينکه رقم قرارداد بازيکنان اعلام مي‌شود، اظهارداشت: من چندين بار در مورد اين مسئله صحبت کرده‌ام، تيم ما دولتي است و مسئولين ذيربط ر اين باره تصميم مي‌گيرند، اگر آنها تصميم به اين موضوع بگيرند که اين کار را انجام مي‌دهند اما نظر شخصي من اين است که شايد يک نفر نخواهد رقم قرارداد خودش را بگويد اما اگر مسئولين تصميم بر اعلام اين مسئله داشته باشند که فکر نمي‌کنم مشکلي پيش بيايد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد