تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بازيکن تيم فوتبال ملوان گفت: اگر من دو بازي در ترکيب اصلي استقلال قرار مي‌گرفتم به تيم ملي در جام جهاني دعوت مي‌شدم.



مهرداد اولادي پس از شکست 2 بر يک ملوان مقابل استقلال در جام شهداء اظهارداشت: فکر مي‌کنم امسال ليگ سال خوبي داشته باشد، تيم ملي در جام جهاني نتيجه گرفت و فکر مي‌کنم با حضور در جام جهاني هواداران استقبال بيشتري از بازي‌هاي ليگ داشته باشند و به ورزشگاه بيايند. اميدوارم فصل جديد بازي‌هاي خوبي داشته باشيم و تيم ملي هم در جام ملت‌ها موفق شود.

وي در خصوص اتفاقاتي که در ورزشگاه افتاد تصريح کرد: استقلالي‌ها واقعاً مرا خيلي اذيت کردند، آنها پول مرا ندادند و جام جهاني را هم از دست دادم.

بازيکن ملوان در مورد اينکه مشکلش در استقلال با چه شخصي بوده تصريح کرد: مشکل من با کسي نبود.

اولادي در خصوص اينکه چرا عدد 6 را در اين ديدار نشان داد، يادآور شد: چرا بازيکنان استقلال عدد 4 را نشان مي‌دهند؟ حنيف عمران‌زاده دوست من است اما 50 بار شده است که عدد 4 را نشان مي‌دهد آيا وقتي آنها چنين عملکردي دارند به آنها فحاشي مي‌شود؟ به هر حال کري است و اين مسائل طبيعي است.

اولادي در مورد اينکه آيا با چنين عملکردي قصد داشته پشيماني‌اش را از حضور در استقلال اعلام کند، گفت: به يک شکلي اينگونه بوده است واقعاً اذيت شدم، در فصل نقل و انتقالات وضعيت مرا مشخص نمي‌کردند، من 3 سال در اردوي تيم ملي بودم، حالا بايد بيرون مي‌ماندم؟ اگر 5 بازي پاياني در استقلال به ميدان مي‌رفتم کي‌روش مرا به جام جهاني مي‌برد.

وي در مورد اينکه در پايان بازي از هواداران استقلال عذرخواهي کرده افزود: من از هواداران استقلال عذرخواهي کردم و مي‌کنم، اين مسائل کُري است، حنيف عمران زاده هم چنين کارهايي مي‌کند، او دوست من است و با او ارتباط دارم اما پس از اين کارها به او فحاشي مي‌کنند؟ من هر دقيقه که براي استقلال به ميدان رفتم با تمام وجودم بازي کردم، درديدار مقابل الشباب شما ديدي که چه عملکردي داشتم.

وي افزود: اگر دو بازي پشت سر هم در ترکيب اصلي استقلال قرار مي‌گرفتم به تيم ملي دعوت مي‌شدم، من جام جهاني‌ام را از دست دادم، جام جهاني هميشه اتفاق نمي‌افتد، اگر در جام جهاني روي نيمکت هم مي‌نشستم حداقل پيشنهادهاي بالاتر از اين حرفها برايم وجود داشت

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد