تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مالک و سر مربي باشگاه راه آهن مي‌گويد مشکلاتي در انتقال مالکيت باشگاه وجود دارد اما اميدوارم با مساعدت مسئولان قضايي اين مشکلات هرچه زودتر حل شود.



به گزارش تک گل، حميد استيلي درباره آخرين وضعيت باشگاه راه آهن اظهار کرد: خدا را شکر وضعيت خوبي داريم. در حال حاضر در اردوي اردبيل به سر مي‌بريم و صبح و بعد از ظهر تمرين مي‌کنيم. يک بازي دوستانه مقابل شهرداري اردبيل برگزار کرديم که با نتيجه سه بر صفر به پيروزي رسيديم. طبق برنامه‌ريزي که انجام داده بوديم قرار بود دو بازي دوستانه مقابل شهرداري تبريز و تراکتور سازي انجام دهيم اما متاسفانه علي‌رغم قول‌هايي که به ما داده بودند اين بازي‌ها منتفي شد.

وي افزود: در بازي‌هاي دوستانه نتيجه براي ما اهميتي ندارد بلکه سعي مي‌کنيم در اين بازي‌ها به اهداف تاکتيکي خودمان برسيم. بعد از منتفي شدن بازي‌هاي تدارکاتي در نظر گرفته‌مان مي‌خواهيم در همين جا اردوي‌مان را ادامه دهيم و صبح و بعد از ظهر تمرين کنيم تا بتوانيم با آمادگي کامل ليگ را آغاز کنيم.

استيلي در پاسخ به اين سوال که آيا از عملکرد تيم‌تان در فصل نقل و انتقالات راضي هستيد، گفت: زماني که مديريت تيم را به دست گرفتيم به نوعي زمان را از دست داده بوديم اما با اين حال سعي کرديم با جذب بازيکنان مورد نياز تيم را آماده حضور در ليگ کنيم. معتقدم در اين امر موفق عمل کرده‌ايم. تيم ما ترکيبي از جوانان و با تجربه‌هاست که مي‌تواند انتظارها را بر آورده کند.

سرمربي باشگاه راه آهن در پاسخ به اين سوال که آيا شخصا با علي کريمي براي حضور در راه آهن صحبت کرده بوديد، اظهار کرد: از روز اولي که به باشگاه آمدم سعي کردم با علي کريمي صحبت کنم و بايد بگويم اولين کسي که با او براي حضور در راه آهن صحبت کردم کريمي بود. حضور او در تيم ما مي‌توانست بسيار موثر باشد. خوشحال مي‌شدم علي دعوتم را مي‌پذيرفت و به راه آهن مي‌آمد. او بازيکني است که مي‌توانست براي جوان‌هاي تيم الگو باشد. به طور مثال يادم هست زماني که در استيل آذين و پرسپوليس با کريمي کار مي‌کردم او هميشه به عنوان اولين نفر سر تمرين حاضر مي‌شد. البته نبايد فراموش کنيم کار کردن با کريمي لم خاصي هم دارد. در آخر نيز پس از اينکه پيشنهاد حضور در راه‌آهن را به کريمي دادم از او خواستم خودش درباره آينده‌اش تصميم گيري کند. منتظر پاسخ کريمي بوديم که خبر خداحافظي‌اش رسيد. واقعا اين خبر ما را شوکه کرد.

مالک باشگاه راه آهن در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به مشکلات مالکيتي باشگاه اشاره کرد و گفت: هنوز مشکلاتي بر سر انتقال باشگاه وجود دارد. نمي‌توانستيم باشگاه را رها کنيم تا مشکلاتش حل شود و بعد تحويل بگيريم بنابراين تصميم گرفتيم با وجود مشکلات فراوان کار را ادامه دهيم تا کارهاي انتقال حل شود. از دادستان هم خواهش مي‌کنم باشگاه راه آهن و فوتبال را درک کند و با همکاري خودشان باعث شوند مشکلات مالکيتي باشگاه حل و فصل شود.

وي ادامه داد: اميدوارم همه اعم از رسانه‌ها و مسئولان از باشگاه‌هاي خصوصي حمايت کنند. اکنون که باشگاه راه آهن به بخش خصوصي واگذار شده و مشکلاتي برايش بوجود آمده چگونه مي‌خواهند در ادامه باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس را به بخش خصوصي منتقل کنند؟ خواهش من از مسئولان قوه قضاييه اين است که کمک کنند، موضوع انتقال مالکيت باشگاه هرچه زودتر حل و فصل شود.

وي تصريح کرد: در باشگاه راه آهن سعي کرده‌ايم افراد بزرگ اين فوتبال را کنار هم جمع کنيم زيرا جدا از مسايل فني براي باشگاه راه آهن مسايل اخلاقي فوق العاده مهم است. اميدوارهستم بتوانيم دراين زمينه هم گام‌هاي خوبي برداريم.

استيلي در پايان درباره انتشار مبالغ قرارداد بازيکنان راه آهن خاطر نشان کرد: اگر اين موضوع به سالم‌سازي فوتبال کمک کند فوق العاده کار شايسته‌اي است اما بايد مراقب باشيم انتشار مبالغ قراردادها باعث استفاده افراد سود جو نشود. مهم اين است که در راستاي صداقت و اصل قانون‌مداري قدم برداريم و وقتي قانون‌مداري در کار باشد به نفع همه اهالي فوتبال خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد