تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 خداحافظي ستاره فوتبال ايران در سايت فيفا نيز بازتاب داشت.



سايت فيفا در گزارشي به خداحافظي علي کريمي از فوتبال پرداخته است. در اين گزارش آمده است:

علي کريمي پس از دوران با شکوهي که در فوتبال ايران و آلمان داشت، تصميم گرفت تا در نهايت در سن 35 سالگي از فوتبال خداحافظي کند. او که در طول 18 سال فعاليت حرفه‌اي‌اش سه بار پيراهن پرسپوليس را پوشيد در تيم‌هاي همچون تراکتورسازي، تيم‌هايي در قطر و امارات نيز فوتبال بازي کرد.

او همچنين در دو تيم مطرح بايرن‌ مونيخ و شالکه نيز توپ زده است. کريمي در نامه‌اي که پس از خداحافظي خود از فوتبال با تشکر از آنها عنوان کرد که هواداران فوتبال براي هميشه در قلب او باقي مي‌مانند. او همچنين از اين که در تيم محبوبش پرسپوليس از فوتبال خداحافظي نکرد نيز اظهار ناراحتي کرد.

کريمي 127 براي تيم ملي ايران به ميدان رفت، او اولين بار در سال 1998 در بازي ايران و کويت پيراهن تيم ملي ايران را پوشيد، او در اين مدت موفق شد 38 گل را به ثمر رساند.

کريمي در چهار دوره انتخابي جام جهاني به همراه ايران به ميدان رفت و در جام جهاني 2006 نيز حضور در بزرگ‌ترين رويداد فوتبالي جهان تجربه کرد. او سومين گلزن برتر تاريخ فوتبال ايران است و پس از علي دايي و جواد نکونام سومين بازيکني است که بيشترين بازي را در فوتبال ايران انجام داده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد