تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد در صورت جدايي کامل پولادي و حسيني مشکل جدي در خط دفاعي سرخپوشان پيش نمي‌آيد و قطعا بازيکنان خوبي جايگزين آنها خواهند شد.



محمد پنجعلي درباره آخرين وضعيت قرارداد بازيکنان پرسپوليس اظهار کرد: در مورد بازيکنان ايراني فقط بحث بر روي حسيني و پولادي مانده بود که سيد جلال جدايي‌اش تقريبا قطعي شد و پولادي هم اظهار کرده در صورت نرفتن به اروپا قطعا در پرسپوليس مي‌ماند.

او ادامه داد: ما مدت زمان زيادي را براي حضور سيد جلال حسيني و بحث و تبادل نظر براي قرارداد با پرسپوليس صرف کرديم اما متاسفانه اين بازيکن علي‌رغم درخواست‌هايي که مديرعامل باشگاه و من براي گفت‌وگو داشتيم چندان تمايلي به حضور در باشگاه و گفت‌وگو نشان نداد.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس افزود: ما در تمامي خطوط بازيکنان خوب و باکيفيتي داريم و تنها در بخش دفاع دچار کمي مشکل هستيم و تلاش مي‌کنيم با جذب بازيکن يا بازيکنان خارجي خوب اين مشکل را حل کنيم.

پنجعلي با اشاره به اينکه براي فصل آينده پرسپوليس بازيکنان خوبي در ترکيب سرخ‌پوشان حضور دارند خاطرنشان کرد: براي مثال در درون دروازه ما سوشا مکاني و نيلسون را داريم که هر دو جزو دروازه‌بانان خوب و باکيفيت ايران هستند. در خط جلو هم بازيکناني چون نوروزي، عباس‌زاده، صادقيان، عاليشاه و دغاغله حضور دارند که خيال ما را راحت کرده‌اند.

او تصريح کرد: البته عدم حضور احتمالي پولادي و حسيني به اين معنا نخواهد بود که دچار مشکل خيلي جدي در خط دفاع خواهيم شد. پرسپوليس بازيکنان خوبي چون بنگر را در خط دفاع دارد که کمک بسياري را به تيم ما مي‌کنند.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود در پاسخ به سوالي در مورد شفاف‌سازي قراردادها نيز اظهار کرد: متاسفانه برخي سقف قراردادها را رعايت نمي‌کنند. ما تلاش کرديم تا بحث سقف قراردادها را در پرسپوليس رعايت کنيم و بيشتر از ميزاني که سازمان ليگ تعيين کرده خرج نکنيم.

پنجعلي اضافه کرد: خوشبختانه در برنامه‌ريزي شاهد پيشرفت‌هايي در ليگ برتر بوده‌ايم اما هنوز با رسيدن به يک ليگ حرفه‌اي فاصله داريم.

او در پايان به خداحافظي علي کريمي از فوتبال اشاره کرد و گفت: کريمي يکي از بهترين بازيکنان فوتبال ايران بود. کريمي يکي از بازيکنان تاثيرگذار در فوتبال ايران بود که خدمات زيادي را به تيم ملي ايران داشته است. او بازيکني محبوب در ميان مردم بود که سطح فوتبالي بالاتر از آسيا را ارائه داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد