تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: سيدمهدي رحمتي بيشتر از من گرفته است و فکر نمي‌کنم آمار اعلام شده درست باشد.



احمد آل‌نعمه در مورد پيروزي تيمش در ديدار مقابل پيکان و صعود به مرحله فينال جام شهدا گفت: بازي خوبي بود عملکرد خوبي داشتيم موقعيت هاي زيادي را از دست داديم داور در نيمه دوم اشتباه کرد او يک پنالتي براي حريف گرفت و بازي را به تساوي کشاند. خدا را شکر توانستيم در ضربات پنالتي خوب عمل کنيم و به پيروزي برسيم.

به گزارش تک گل، وي در مورد اينکه برخوردها در نيمه دوم زياد شده بود، عنوان کرد: بازي از دست داور در رفت با اعتراض مداوم بازيکنان و کادر فني پيکان داور پنالتي گرفت باز هم خدا رو شکر که توانستيم در ضربات پنالتي پيروز شويم و به ديدار فينال راه پيدا کنيم.

مدافع تراکتورسازي در مورد شرايط تيمش و اينکه آيا مي توانند در ليگ برتر موفق شوند اظهار داشت: خدا را شکر تيم ما جوان است بازيکناني به اين تيم آمدند که جزو بهترين هاي ليگ هستند، اميدواريم با شروع ليگ عملکرد خوبي داشته باشيم و بتوانيم موفق شويم.

وي در مورد اينکه مهدي تاج اعلام کرده او با قرارداد يک ميليارد 400 ميليون توماني گرانترين بازيکن ليگ شده است، خاطرنشان کرد: قرارداد من همين حدود است اما فکر نمي کنم گران ترين بازيکن ليگ برتر باشم.

آل‌نعمه در مورد اينکه مديرعامل پيکان اعلام کرده قرارداد مهدي رحمتي يک ميليارد و چهارصد ميليون تومان است و مي گويند بازيکنان برخي باشگاه هاي ديگر هم قرارداد بالا داشته اند و آيا رقم قرارداد ساير بازيکنان درست اعلام شده است، تصريح کرد: مهدي رحمتي بيشتر گرفته است. از رقم قرارداد ساير بازيکنان هم اطلاع ندارم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا رقم قرارداد بازيکنان دقيق اعلام شده است، خاطرنشان کرد: خيلي از مسائل درست نيست. زمان مذاکره با فولاد خوزستان آنها مبلغي را پيشنهاد دادند بعد گفتند آنقدر مي خواهد. با نفت هم مذاکره کردم و آنها هم گفتند پول زياد مي خواهد نمي دانم چرا اين مسائل مطرح مي شود اما اين مورد که بيان شده درست نيست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد