تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با علي کريمي تماس گرفتم تا براي پوشيدن پيراهن شماره 8 از او رخصت بگيريم که او پاسخم را نداد.



به گزارش تک گل، مهدي دغاغله در مورد حضورش در ورزشگاه تختي گفت:‌ آمده بودم بازي هم‌بازي‌هاي گذشته‌ام را ببينم و در اين بين با بازيکنان ملوان احوالپرسي کرديم.

وي در مورد آخرين وضعيتش تأکيد کرد: مصدوميت من مقداري بهتر شده و خيلي موضوع مهمي نيست و مطمئناً‌با فيزيوتراپي به زودي برطرف خواهد شد.

دغاغله در مورد پوشيدن پيراهن شماره 8 پرسپوليس که برخي‌ها نسبت به آن موضع‌گيري کرده بودند، گفت: در اين خصوص حرفي ندارم، علي کريمي اسطوره است و مردم تعصب خاصي به او دارند. شايد براي يک مدت اين موضوع تبعات منفي داشته باشد اما اين نيز بگذرد.

وي افزود: براي پوشيدن پيراهن شماره 8 پرسپوليس با تمام شماره‌هاي 8 تيم اين تيم صحبت کردم به جز علي کريمي. حتي با او تماس گرفتم تا از کريمي هم رخصت بگيرم که پاسخ تلفنم را نداد اما در هر حال دوست دارم او را ببينم و براي اين کار از او رخصت بگيريم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد