تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امسال من و علي دايي کاري مي‌کنيم که هواداران پرسپوليس لذت ببرند.



به گزارش تک گل، افشين پيرواني درباره حضورش در پرسپوليس اظهار داشت: بالاخره با توجه به شرايط موجود و اينکه من خودم يک پرسپوليسي هستم و عاشق رنگ قرمز به من پيشنهاد شد و تصميم گرفتم که هر چه در توان دارم براي خدمت مجدد به پرسپوليس بيايم.

وي افزود: آرزويم اين است که بتوانم در کنار علي دايي براي پرسپوليس مفيد و موثر باشم. نمي‌خواهم از خودم تعريف کنم اما من عاشق پرسپوليس هستم و هميشه با بردهاي اين تيم مثل خيلي از بزرگان خنديده‌ام و با باخت‌هايش غمگين شدم. بالاخره پرسپوليس تيم بزرگي در فوتبال ايران است و ميليون‌ها ايراني با نتايج اين تيم شاد يا دلگير مي‌شوند، پس وظيفه من اين بود که به تيم محبوبم خدمت کنم.

کاپيتان سابق پرسپوليس در پاسخ به سؤالي که بالاخره شما مدتي سرمربي بوديد و حالا چه اتفاقي افتاد که دستياري را قبول کرديد، گفت: فقط نام پرسپوليس دليلش بود نه چيز ديگر. الان به تنها چيزي که فکر نمي‌کنم همين موضوع است چون مي‌خواهم يار پرسپوليس باشم و باري را بتوانم از روي دوش ساير همکارانم در تيم بردارم. دايي به من اعلام کرد که نياز به کمک تو دارم و من هم براي تيمي که با آن زندگي مي‌کنم هيچ شرطي نداشتم و پس از گفت‌وگو با رحيمي در نهايت تصميم گرفتم به تيمي که عاشق آن هستم کمک کنم. برايم هيچ فرقي ندارد که چه اتفاقي مي افتد چون هدف من کمک به نام بزرگ پرسپوليس است.

پيرواني در مورد وضعيت پرسپوليس و جدايي برخي ملي‌پوشان نيز گفت: راستش را بخواهيد پس از اتفاقات اخير که از بيرون از شرايط پرسپوليس باخبر شدم نگران بودم آن هم به عنوان يک هوادار اما وقتي ديروز در تمرينات و يک فوتبال درون تيمي حضور پيدا کردم باور کنيد وعده بيهوده نمي‌خواهم بدهم اما به بازيکنان و جوانان جوياي نام پرسپوليس اميدوار شدم. البته ما در يک يا دو پست به دنبال جذب بازيکنان خارجي هستيم اما اين در شرايطي است که بازيکنان خوبي هم داريم و تمرينات منظمي نيز برگزار شده است. هواداران مطمئن باشند همه دست به دست هم مي‌دهيم و با کمک آنها تا انشاءالله جايگاه واقعي پرسپوليس را در سه جام به دست آوريم.

وي در مورد همکاري با علي دايي اين بار در کادر فني پرسپوليس نيز گفت: علي دايي آدم بزرگي در اين فوتبال است. مطمئن باشيد کار کردن من و علي کنار همديگر طوري خواهد بود که با تمام وجودمان سعي کنيم پرسپوليس سربلند باشد و هوادارانش از اين تيم لذت ببرند. هدف ما فقط همين است و فقط از همه هواداران مي‌خواهم که تيم محبوب خود را حمايت کنند. چون هميشه ثابت شده وقتي همه در پرسپوليس دست به دست هم دادند توانسته‌اند راحت‌تر به موفقيت برسند. ما به کمک همه چه آنها که الان با ما هستند و نيستند نياز داريم تا ميليون‌ها هوادار که پشت اين تيم هستند، خوشحال شوند.

پيرواني در پايان در پاسخ به سؤالي که 4 بازي اول قرمزپوشان در ليگ برتر را چگونه ارزيابي مي‌کنيد، گفت: ما انشاءالله بايد از همين اول کار در تمام بازي‌ها با تمام توان‌مان به ميدان برويم و فرقي نمي‌کند بايد مقابل چه تيمي قرار بگيريم. ولي اين را مي‌گويم که هدفم اين است که مثل دوران فوتبالي‌ام انشاءالله سال خوبي را با کمک هواداران داشته باشيم.يکي از نقاط مثبت امسال پرسپوليس اين است که تغيير و تحول کم در اين تيم به وجود آمده و اثرات منفي نداريم.اميد ما اين است که بازيکنان فصل گذشته هم کنار همديگر بودند و اين مي تواند به نفع پرسپوليس و اجراي برنامه هاي مطلوب تاکتيکي و فني باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد