تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

قلعه نویی به دلیل پنالتی ای از دست رفته و یک موقعیت مسلم که خطیبی در دقیقه ۱۱۸ از دست داد خاطره خوشی از بازیکن سابقش ندارد.



در جریان بازی فینال جام شهدا ، خطیبی و قلعه نویی بدون مشکلی با هم دیدار کردند و حتی عکس یادگاری هم گرفتند اما مطمئنا دیدن رسول خطیبی یکی از اتفاقات تلخ برای امیرقلعه نویی است!

نزدیکان امیرقلعه نویی شهادت میدهند که این مربی با گذشت مدت زمان زیاد هنوز بازی ایران و کره جنوبی در جام ملت های آسیای ۲۰۰۷ و پنالتی از دست داده خطیبی را فراموش نکرده و هرازگاهی از این خاطره تلخ یاد میکند. پنالتی ای که اگر تبدیل به گل میشد قلعه نویی میتوانست تیم ملی را به نیمه نهایی ببرد و جایش را در تیم ملی محکم کند اما این اتفاق نیفتاد و تیم ملی به قول قلعه نویی بدون باخت از آسیا حذف شود.

قلعه نویی به دلیل پنالتی ای از دست رفته و یک موقعیت مسلم که خطیبی در دقیقه ۱۱۸ از دست داد خاطره خوشی از بازیکن سابقش ندارد. اما این فصل مجبور است او را به عنوان مربی درتیم رقیبش بارها ملاقات کند!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد