تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مالک باشگاه ملوان مي‌گويد به خاطر بستن قرارداد غير قانوني با دو بازيکن اين باشگاه از تراکتورسازي شکايت کرده است.



سيروس محجوب از شکايت باشگاه ملوان نسبت به در اختيار گرفتن دو بازيکن اين باشگاه توسط تراکتورسازي بدون طي مراحل قانوني و بدون صدور رضايت نامه از سوي ملوان خبر داد.

او اضافه کرد: باشگاه تراکتورسازي بدون انجام مراحل قانوني شاهين ثابقي و محمد پور رحمت الله ، بازيکنان ملوان را در اختيار گرفته است. به دنبال اين موضوع ما از باشگاه تراکتورسازي به کميته‌ انضباطي، سازمان ليگ و ستاد کل نيروهاي مسلح شکايت ‌کرده‌ايم .

مالک باشگاه ملوان با بيان اين که براي حضور اين دو بازيکن در ملوان نامه‌اي را از سردار باران چشمه ، رييس تربيت بدني نيروهاي مسلح در اختيار داريم افزود: تا الان هم صبر زيادي کرديم تا اين موضوع حل شود اما گويا باشگاه تراکتورسازي به دنبال حل اين مساله نيست. اين بازيکنان با ما قرارداد دو ساله دارند و تراکتورسازي بدون طي مراحل قانوني قراردادي را با اين دو بازيکن ملوان بسته است.

محجوب خاطر نشان کرد: در اين ميان ما خيلي اين دو بازيکن را مقصر نمي‌دانيم. مقصر اصلي باشگاه تراکتورسازي است که بدون هماهنگي با ما با اين دو بازيکن مذاکره و با آنها قرارداد بسته است. ما حتي به اين دو بازيکن چيزي حدود 10 برابر رقم معمولي که براي بازيکنان سرباز مي‌پردازند مي‌خواستيم بدهيم.

او با اشاره به اين که باشگاه ملوان سال‌ها براي اين دو بازيکن زحمت کشيده، گفت: براي منافع باشگاه و خوشحال کردن هواداران به شدت دنبال اين موضوع هستيم و آن را پيگيري مي‌کنيم.

مالک باشگاه ملوان همچنين در بخش ديگر از صحبت‌هاي خود براي در اختيار قرار گرفتن بختيار رحماني اشاره کرد و گفت: به شدت به دنبال اين بازيکن هستيم و اگر مراحل قانوني براي در اختيار قرار گرفتن او طي شود حتما او را به ملوان مي‌آوريم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد