تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي استقلال با رد اظهارات امروز جواد نکونام مي‌گويد اگر اين بازيکن در فهرست اين فصل آبي پوشان قرار داشت، امروز او مرد بود و هيچگاه اين بازيکن اين صحبت ها را عليه او مطرح نمي‌کرد.



امير قلعه نويي در گفت وگویی و در پاسخ به سوالي درباره اظهارات به دور از واقعيت جواد نکونام عليه خودش گفت: من هيچ وقت عادت نداشته ام که پاسخ شاگردانم را در رسانه ها بدهم. در گذشته هم عده اي، حرفهايي را مطرح کردند که در رسانه ها حرف هاي آنها را بدون جواب گذاشتم تا شايد گذر زمان بهترين پاسخ باشد. اما جهت روشن شدن ذهن هواداران استقلال لازم است که به چند نکته اشاره کنم. اول اينکه اگر امروز اين بازيکن به استقلال برگشته بود، من الان بهترين آدم روي زمين بودم. براي اين صحبت هم سند دارم. هواداران استقلال مي توانند به مصاحبه اين بازيکن بعد از اينکه به استقلال آمد و يا بعد از مراسم توپ طلاي آسيا مراجعه کنند تا متوجه اين صحبت من بشوند. آن روز من مرد بودم و با معرفت و ايشان چند بار گفت که من به خاطر قلعه نويي به استقلال آمدم اما حالا همه چيز تغيير کرده است.

وي ادامه داد: ابتداي فصل گذشته اين بازيکن با درخواست رئيس فدراسيون در استقلال ماندني شد. آقاي کفاشيان با من تماس گرفت و خواست که اين بازيکن يک فصل ديگر در استقلال بماند و من به احترام ايشان، مخالفت نکردم و حتي بعد از اينکه در نيم فصل پارسال اين بازيکن به کويت رفت و همه حرفهاي تکراري امروزش را عنوان کرد، من به آقاي کفاشيان گلايه کردم و رئيس فدراسيون از من دلجويي کرد و گفت که من هنوز اين جماعت را نشناخته ام.

سرمربي استقلال اضافه کرد: جالب است که اين بازيکن مدعي شده دو فصل قبل اتفاقهايي در تيم رخ داده است، من از هواداران مي خواهم به اين سئوال فکر کنند که چرا ايشان با اين ادعاهايي که مطرح کرده در پايان فصلي که استقلال قهرمان شد ، سکوت کرد و اين اتهامات را مطرح نکرد و موقعي اين حرفها را به زبان آورد که فصل پيش از استقلال جدا شد؟! با اين وجود ، بهترين پاسخ، زبان قانون است. ايشان بايد به زودي در دادگاه قضايي مستندات خودش را درباره بحث جانشيني کي روش و شادي بعد از شکست استقلال در داربي و مسائل ديگر را ارائه بدهد و اين چنين مشخص خواهد شد که چه کسي اخلاق را زير پا مي گذارد ؟!

قلعه نويي در پايان با بيان اينکه هدفش در اين فصل قهرماني استقلال است و نمي خواهد به اين مسئله بيش از اين بپردازد، اظهار کرد: واقعا نمي خواهم بيش از اين درباره اين موضوع صحبت کنم. استقلال در شرايط خوبي قرار دارد و هدف من و همه مجموعه استقلال موفقيت اين تيم در فصل جاري و دوري از حاشيه هاست. ما تلاش مي کنيم رضايت هواداران را جلب کنيم و اميدوارم به لطف خدا و اهل بيت بتوانيم دل آنها را در پايان فصل شاد کنيم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد