تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان از منتفی شدن برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس در آبادان خبر داد و گفت: این دیدار در ورزشگاه غدیر اهواز انجام می شود.



عزیز صادقی  اظهار کرد: طی مکاتبه‌ای که با سازمان لیگ داشته‌ایم، اعلام کردیم که قصد برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس را در ورزشگاه تختی اهواز داریم، چرا که در حال حاضر وضعیت زمین چمن آن نسبت به زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز بهتر است.

وی ادامه داد: مشکلی که ورزشگاه تختی با آن مواجه است، نور آن است که استاندارد نیست. نور ورزشگاه باید حداقل 1200 لوکس باشد اما نور این ورزشگاه زیر 1200 لوکس است. طبق آن چه فدراسیون اعلام کرده دیدار فولاد و پرسپولیس قرار است از ساعت 19:40 روز پنج‌شنبه برگزار شود که ما به دلیل نور ورزشگاه تختی درخواست کردیم که بازی زودتر برگزار شود تا این دیدار را در همین ورزشگاه برگزار کنیم ولی متاسفانه هر چه خواهش کردیم، سازمان لیگ با تغییر ساعت بازی موافقت نکرد و گفت که پرسپولیس نمی‌تواند در گرما بازی کند بنابراین برگزاری بازی در ورزشگاه تختی منتفی است.

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان درباره پیشنهاد سازمان لیگ برای برگزاری این بازی در آبادان نیز گفت: سازمان لیگ مصر بود که در صورت مناسب بودن شرایط ورزشگاه آبادان، بازی در این شهرستان برگزار شود در حالی که هم هیات استان و هم باشگاه فولاد با این موضوع مخالف بودند ولی طبق ماموریتی که سازمان لیگ به من داده بود که وضعیت ورزشگاه این شهرستان را از نزدیک بررسی کنم تا در صورت مناسب بودن شرایط، این دیدار در آن جا انجام شود، این کار را انجام دادم ولی طی بازدیدی که داشتم، دیدم زمین چمن این ورزشگاه مناسب نیست و با زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز نیز تفاوتی ندارد. ضمن این‌که باشگاه فولاد هم قبول نمی‌کرد که این بازی در آبادان برگزار شود.

وی با بیان این‌که دیدار فولاد و پرسپولیس در نهایت در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود، گفت: پس از بازی استقلال خوزستان با گسترش فولاد در هفته اول، در حال تلاش هستیم تا زمین چمن ورزشگاه غدیر شرایط لازم را به دست آورد تا این بازی در این ورزشگاه انجام شود. گروه‌های ما نیز در این ورزشگاه مستقر هستند و شبانه‌روز کار می کنند تا شرایط به حد مطلوب برسد و این بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود و ان‌شاءالله بازی از ساعت 19:40 در این ورزشگاه آغاز خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد