تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 فولاد خوزستان با برتري مقابل پرسپوليس، نخستين برد خود در ليگ برتر چهاردهم را کسب کرد.



به گزارش تک گل، در ادامه ديدارهاي هفته دوم ليگ برتر فوتبال کشور، فولاد خوزستان از ساعت 19:30 در ورزشگاه غدير اهواز به مصاف پرسپوليس رفت که اين ديدار با برتري 2 بر صفر فولاد روي گل‌هاي دقيقه 45 سروش رفيعي و دقيقه 53 اسماعيل شريفات خاتمه يافت.

بازي تحت تاثير زمين ناهموار آغاز شد و ميزبان اهوازي از ابتدا بازي تهاجمي ظاهر شد با اين حال پرسپوليس هم در ضد حملات خطرناک نشان داد که دقيقه 7 ضربه رضا نوروزي از کنار دروازه فولاد بيرون رفت. دقيقه 12 مدافعان پرسپوليس در يک‌قدمي دروازه توپ را از مقابل ايوب والي دور کردند. 2 دقيقه بعد نوبت سروش رفيعي بود که دروازه را هدف بگيرد اما شوت او به جايي نرسيد.

دقيقه 20 و لحظاتي بعد از آنکه محسن بنگر با ضربه سر از فروپاشي دروازه پرسپوليس جلوگيري کرد، محمدرضا خانزاده با خطا بر روي بازيکن فولاد کارت زرد گرفت. 2 دقيقه بعد شوت سروش رفيعي با واکنش نيلسون دفع شد و در ادامه بازي دامنه حملات فولاد افزايش پيدا کرد. فشار حملات فولاد به ويژه از سمت راست، سبب شد مدافعان پرسپوليس به خطاهاي متوالي روي بياورند که حاصل آن دومين کارت زرد پرسپوليس براي حميد علي عسگر بود.

لحظات پاياني نيمه نخست با حملات بي‌امان فولاد همراه بود، نيلسون دقيقه 43 شوت چاگو را مهار کرد اما اشتباه مدافع پرسپوليس در دقيقه 45 و توپي که به سروش رفيعي برخورد کرد دور از دستان اين دروازه بان وارد دروازه شد تا نيمه نخست با برتري يک بر صفر فولاد خاتمه يابد.

نيمه دوم با دو کارت زرد براي رضا حقيقي و احمد نوراللهي بازيکنان پرسپوليس آغاز شد و در همان نخستين موج حملات اين نيمه اسماعيل شريفات در دقيقه 53 با شوتي مهار نشدني گل دوم تيمش را وارد دروازه نيلسون کرد. دقايقي بعد سروش رفيعي در مقابل دروازه فرصت ديگري را از دست داد. لحظاتي بعد از آنکه محمد نوري جايگزين رضا حقيقي شد شوت رفيعي به تير دروازه پرسپوليس اصابت کرد.

دقيقه 73 رضا نورمحمدي پنجمين کارت زرد بازيکنان پرسپوليس را در اين ديدار دريافت کرد. دقيقه 82 محمد عباس زاده جاي خودش را به مهدي طارمي داد. دقيقه 85 اعتراض پيام صادقيان به داور سبب شد تا کارت قرمز مستقيم را در مقابل چشمانش ببيند و محسن بنگر هم ششمين اخطاري پرسپوليس در اين ديدار بود، ضمن آنکه يوسف وکيا و سروش رفيعي هم جاي خود را به بهمن کامل و رضا احمدي دادند. ايوب والي ديگر بازيکني بود که در ادامه ديدار کارت زرد گرفت تا فولاد هم در اين بازي از اخطارهاي داور بي نصيب نماند.

در نهايت اين ديدار با برتري 2 بر صفر فولاد خاتمه يافت تا اين تيم اهوازي نخستين برد در ليگ چهاردهم را کسب کند و پرسپوليس هم در پايان هفته دوم يک امتيازي باقي بماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد