تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

علی دایی در اهواز با تیپ جدید وارد میدان مسابقه شد که در نوع خود عجیب و جالب بود.دایی با یک تی شرت استرچ  و یک شلوار ورزشی مشکی رنگ کنار زمین ظاهر شد در حالی که دراگان اسکوچیچ با کت و شلوار خاکستری رنگ  وپیراهن سفید تیپی کاملا رسمی داشت و در نقطه مقابل دایی قرار می گرفت.



جالب اینکه چون اسکوچیچ پیراهن سفید به تن داشت  ناظر مسابقه و داوری به او اجازه ندادند  کتش را از تنش بیرون بیاورد  چون  پیراهنش همرنگ  لباس های  بازیکنان پرسپولیس بود.به همین خاطر اسکوچیچ مجبور بود  در دمای 50 درجه اهواز با کت کنار زمین باشد و اتفاق بی سابقه ای را تجربه کند که البته به گفته خودش این کت برای او خوش شانسی آورده و در بازی های بعد هم می خواهد از آن استفاده کند.

البته سوال اینجاست که چرا دایی  با وجود استفاده از لباس سفیدرنگ لباسی با رنگ متفاوت روی استرچ سفیدش نپوشیده؟آیا اینکه  رنگ لباس یک سرمربی با بازیکنانش یکی باشد اشکال ندارد و مورد ایراد نیست یا نماینده فدراسیون و داوری به خاطر دایی بودن دایی به او کاری نداشته اند؟

لباس علی دایی

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد