تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي و مربيان دو تيم استقلال و ذوب‌آهن با جريمه و محروميت کميته انضباطي روبه‌رو شدند.



به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان روز 24 مردادماه در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که از سوی مجتبی حسینی، کمک مربی و یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم ذوب‌آهن تخلفاتی پس از پایان دیدار مبنی بر اعتراض داور صورت گرفته است. بر همین اساس کمیته انضباطی حسینی را به دو جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال و گل‌محمدی را به یک جلسه محرومیت محکوم کرد.
همچنین مسابقه بین دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال از هفته سوم لیگ برتر کشور 23 مردادماه در اصفهان برگزار شد و از سوی هر دو تیم اعتراضاتی نسبت به داوری این مسابقه صورت گرفت. کمیته انضباطی پس از رسیدگی به پرونده این بازی آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

* شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال سپاهان پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج و هنگام ترک زمین نسبت به داور این دیدار فحاشی و بعد از سوت پایان بازی به وی حمله کرد. بر همین اساس کمیته انضباطی وی را سه جلسه محروم و مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه کرد.

* تیم سپاهان به دلیل تخلف تماشاگرانش، مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه شد.

* کریم بوستانی، مربی استقلال تذکر کتبی دریافت کرده و به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی، محمود فکری، مربی و علی نظری‌جویباری، معاون ورزشی باشگاه استقلال با انجام مصاحبه و انتشار مطالبی در رسانه‌ها درباره داوری این مسابقه موجب تشویش اذهان عمومی شدند. بر همین اساس کمیته انضباطی قلعه‌نویی را 30 میلیون ریال، محمود فکری را به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال و نظری جویباری را به تذکر کتبی با درج در پرونده و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

* خسرو حیدری، بازیکن تیم استقلال، تذکر کتبی گرفت که در صورت تکرار، تنبیهات شدیدتری برای او اعمال خواهد شد.

* تیم استقلال به دلیل تخلف تماشاگرانش، مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد