تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران، که صحبت‌هايي را عليه امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال تهران انجام داده بود، به دادسرا احضار شد.



احضاریه دادسرا به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است. این خبری بود که محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران در گفت و گویی آن را تأیید کرد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران یادآور شد: بر اساس احضار صورت گرفته، جواد نکونام موظف است ظرف سه روز پس از ابلاغ برای پاسخگویی به برخی سئوالات در شعبه بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یابد.

بزرگی در ادامه از اقدام قضایی جدید علیه یک روزنامه ورزشی و حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی خبر داد و گفت: در تماسی که با وکیل قلعه نویی داشتم وی اعلام کردکه طی روزهای آینده ازیک روزنامه ورزشی وکعبی شکایت خواهد کرد و احتمالا پس فردا شکایت ثبت می شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران اضافه کرد : البته این شکایت ها از طرف باشگاه انجام نمی شود و وکیل قلعه نویی شکایت ها را مطرح کرده و می کند.

بزرگی همچنین در خصوص آخرین وضعیت شکایتی که پیشتر وکیل قلعه نویی از سه روزنامه ورزشی انجام داده است، نیز گفت: مدیر مسئول و نویسنده یکی از روزنامه های مورد شکایت به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدندوبرای مدیر مسئول ونویسنده یکی دیگراز روزنامه ها نیز احضاریه ارسال شده وطی روزهای آینده باید در دادسرا حضور یابند.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال تهران افزود: مدیر مسئول و نویسنده یکی دیگر از روزنامه های موردشکایت نیز در دادسرا حضوریافته و از اتهامات انتسابی دفاع کرده اند.

بزرگی تاکید کرد: در شکایت های صورت گرفته از روزنامه ها، از مدیر مسئول و نویسنده مطلب شکایت می شود، چرا که طبق قانون مطبوعات مسئولیت هر مطلبی که در رسانه مکتوب یا خبرگزاری منتشر می شود با مدیر مسئول است.

وی اظهارداشت:البته اگر یادداشت یا مقاله ای منتشرشود مسئولیت با نویسنده و مدیر مسئول خواهد بود بنابراین کسی نمی تواند بگوید چون فلانی مصاحبه کرده و مطلبی را گفته، نویسنده ومدیر مسئول مسئولیتی ندارد.

بزرگی همچنین درخصوص عناوین مجرمانه مطرح شده از سوی وکیل قلعه نویی علیه تعدادی از روزنامه ها و برخی بازیکنان نیز گفت: این مساله بستگی به مطلب منتشره دارد، اما احتمالا در چارچوب یکی از عناوین مجرمانه شامل توهین، افترا یا نشراکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی خواهد بود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران درمورداقدام صورت گرفته درخصوص مهدی رحمتی بازیکن سابق استقلال که اظهاراتی را علیه قلعه نویی عنوان کرده بود گفت: در مورد رحمتی نیز مدیر عامل باشگاه نامه ای به کمیته اخلاق فدراسیون نوشت و درخواست کرد افرادی که علیه باشگاه مصاحبه کرده اند احضار شوند و اسناد و مدارک دال بر اثبات ادعای خود را ارایه کنند و چنانچه ثابت شد فسادی در هر سطحی در استقلال بوده با افراد فاسد برخورد شود و اگر چنین مساله ای نبود قطعا باید طبق قوانین وآیین نامه کمیته اخلاق با کسانی که فضا را ملتهب می کنند برخورد صورت گیرد.

بزرگی اضافه کرد:کمیته اخلاق مانند کمیته انظباطی است و همه کارهای کمیته انضباطی را کمیته اخلاق نیز می تواند انجام دهد.

وی درخصوص امکان مصالحه درشکایت های صورت گرفته نیرگفت: دراین خصوص اولا تصمیم با قلعه نویی است و ثانیا وی به دنبال اثبات حقانیت خود است اما مصالحه نیز مکانیزمی دارد و اگر فرد مورد شکایت کسی را واسطه کند احتمال مصالحه نیز وجود دارد البته مستلزم این است شخص ابراز ندامت کند و اشتباه خود را بپذیرد.

بزرگی ادامه داد: اما وقتی پای قانون روی گردن متخلف یا مجرم قرار می گیرد آن موقع طبیعتا طرف دست به دامن افراد مختلف می شود تاواسطه ای برای مصالحه قرار گیرند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد