تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 استقلال با برتري 3 بر 2 مقابل سايپا به رده دوم جدول صعود کرد.



در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، استقلال از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت که در پایان، این دیدار با برتری 3 بر 2 استقلال به اتمام رسید.

همانند بازی با راه آهن، در دیدار مقابل سایپا هم استقلال گل نخست را بسیار زود دریافت کرد. ابراهیم شکوری دقیقه 6 با شوتی دقیق دروازه محسن فروزان و استقلال را فرو ریخت. دقیقه 12 کاوه رضایی فرصت خوب گلزنی دیگری را برای سایپا از دست داد. در ادامه شاگردان امیر قلعه نویی بازی را در اختیار گرفتند، دقیقه 29 سجاد شهباززاده در یک موقعیت خوب توپ را از کنار دروازه سایپا به بیرون زد.

در دقیقه 33 جاسم کرار با ضربه برگردان توپ ارسالی از سمت راست را به تور دروازه سایپا دوخت تا بازی به تساوی کشیده شود. با گل تساوی جریان بازی متعادل شد و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

در ابتدای نیمه دوم آندرانیک تیموریان جایگزین آرش برهانی شد تا استقلال ابتکار عمل را به دست بگیرد اما باز هم سایپا به گل رسیدو دقیقه 48 کاوه رضایی توسط مگویان در محوطه جریمه سرنگون شد تا جهانبازی داور مسابقه اعلام پنالتی کند و حامد شیری این پنالتی را به گل دوم سایپا تبدیل کند. با این گل استقلال بر شدت حملاتش اضافه کرد و دقیقه 63 امید ابراهیمی با استفاده از ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه و با شوتی تماشایی گل تساوی را وارد دروازه سایپا کرد.

دقیقه 70 میلاد فخرالدینی کارت زرد گرفت و دقیقه 72 علیرضا رمضانی جایگزین سجاد شهباززاده شد. دو دقیقه بعد شوت جاسم کرار با اختلافی اندک از کنار دروازه بیرون رفت. در ادامه حکیم نصاری، مهدی سیدصالحی و میلاد میداوودی بجای ابراهیم صادقی، کاوه رضایی و علی زینالی برای سایپاوارد زمین شدند اما نتوانستند تغییری در روند بازی ایجاد کنند و در مقابل استقلال در دقیقه 2+90 با استفاده از ارسال خسرو حیدری و توسط امید ابراهیمی به گل سوم رسید تا با کسب سه امتیاز این دیدار به رده دوم جدول صعود کند. آخرین تعویض استقلال در این دیدار هم جایگزینی پژمان نوری بجای رمضانی بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد