تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مديرعامل پرسپوليس گفت: من نمي دانم او روي چه اصولي با باشگاه ديگري قرارداد بسته اما چون همچنان اميدوارم برگردد، خيلي مسائل را نمي گويم.



مسئولان باشگاه پرسپولیس بدجور از مهرداد پولادی دلخور هستند. علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گوی کوتاهی با آی اسپورت در این خصوص می گوید: «مهرداد پولادی به واسطه قراردادی که با باشگاه پرسپولیس دارد باید در تمرینات حضور یابد. من نمی دانم او روی چه اصولی با باشگاه دیگری قرارداد بسته اما چون همچنان امیدوارم برگردد، خیلی مسائل را نمی گویم.»

او می افزاید: «اگر او به پرسپولیس برنگردد، هرچه درباره اش می دانم را می گویم تا مردم بدانند با چه بازیکنی طرف هستند. فعلا سکوت می کنم تا ببینیم شرایط چگونه می شود.»




 مهرداد پولادي که از صحبت هاي مديرعامل پرسپوليس شديدا عصباني بود از او خواست تا هرچه درباره اش مي‌داند بگويد.

مدافع چپ‌ سابق پرسپوليس در پاسخ به تهديد رحيمي که گفته بود مهرداد پولادي اگر به پرسپوليس برنگردد همه چيز را به مردم خواهد گفت تا مردم بدانند با چه بازيکني طرف هستند گفت: من مطمئن نيستم اين حرف آقاي رحيمي باشد. ايشان کاملا در جريان همه چيز هستند و مشکلات را هم مي‌دانند. اما اگر واقعا اين حرف را زده اند از ايشان خواهش مي‌کنم هر چيزي که درباره من وجود دارد را بگويد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد