تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سيدجلال حسيني دوران موفقي را در ليگ قطر سپري مي کند.



او که بعد از جام جهانی راهی لیگ ستارگان قطر شد در گفتگویی از سختی این لیگ صحیت می کند:« همه فکر می کنند بازی در لیگ قطر آسان است اما واقعا اینطور نیست. گرما وحشتناک است و هوا هم شرجی. از شمال هم شرجی تر. بازی در این درجه حرارت واقعا مشکل است. باید اینجا باشید و بازی کنید تا به حرفهای من برسید. بدن یک بازیکن باید آماده باشد که بتواند در این لیگ سخت موفق شود. خدا را شکر ما در دو بازی گذشته دو برد بدست آورده ایم. 7 گل زده ایم و دو گل خورده ایم. یک آمار خوب که امیدوارم بتوانیم این روند موفق را ادامه دهیم و همچنان یکی از امیدهای قهرمانی باشیم»

میلان ماچالا از سیدجلال راضی است. حسینی در این باره می گوید:« ماچالا مربی باکلاسی است. او از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد و به خوبی توانسته تیم را به هماهنگی برساند. او از بازی من راضی است و خط دفاعی را به من سپرده تا هدایتش کنم. در کرنرها به من اجازه نفوذ می دهد و کلا به بازی من علاقمند است. من هم انرژی ام را گذاشته ام تا جواب اعتماد او را بدهم»

اما مجتبی جباری. رابطه سیدجلال با هم تیمی اش در الاهلی چطور است؟ مدافع تیم ملی می گوید:« با مجتبی رفیق صمیمی هستم. او در هماهنگ شدن من با تیم خیلی کمک کرد و همیشه کنارم بود. از نظر فکری هم به من کمک زیادی کرد و الان هم برای الاهلی فوق العاده بازی می کند. »

سیدجلال در الاهلی پیراهن شماره 44 را می پوشد! حالا چرا 44؟ سیدجلال می گوید:« من همیشه به پیراهن شماره 4 علاقه دارم اما چون در الاهلی یک بازیکن قدیمی این پیراهن را می پوشد به عشق 4، شماره 44 را انتخاب کردم تا با این پیراهن در لیگ قطر بازی کنم.»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد