تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

منصوریان در استقلال عملکرد موفقی را در فصل نقل و انتقالات از خود به جای گذاشته است و به استثنا وحید امیری، تمام بازیکنان مورد نظر او امسال پیراهن آبی را بر تن خواهند کرد. عملکرد استقلالی‌ها در فصل نقل و انتقالات به اندازه‌ای خوب بوده است که حالا منصوریان در بسیاری از پست‌ها با ترافیک زیادی در استفاده از بازیکنان خود مواجه هست. ترافیکی که در برخی از مناطق زمین می‌تواند به مانند شمشیری دو لبه برای سرمربی آبی‌ها عمل کند و به همان میزان که نقطه قوت استقلال است در میانه فصل شاید به ضرر این تیم باشد.




مرکز خط دفاع
استقلال در مرکز خط دفاعی چهار بازیکن مدعی را در کنار بازیکنی مانند مجید حسینی در اختیار دارد که در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم در راه آهن عملکرد خوبی داشته است. مگویان، رابسون، کنعانی زادگان و حاج محمدی چهار بازیکنی هستند که همگی ادعای حضور در ترکیب اصلی استقلال را دارند. ترافیک زیاد در مرکز خط دفاعی استقلال اگر با چرخش متعدد بازیکنان همراه شود، باعث بی نظمی در این منطقه حساس از زمین می‌شود و منصوریان اگر بخواهد به تنها به دو بازیکن اصلی اعتماد کند، مطمئناً سایر بازیکنان نیمکت نشینی طولانی را تحمل نمی‌کنند.


دفاع چپ
میثم مجیدی، امید نورافکن، یعقوب کریمی و میلاد زکی پور بازیکنانی هستند که توانایی بازی در این منطقه از زمین را دارند و منصوریان باید تنها از یکی از این بازیکنان استفاده کند. البته یعقوب کریمی نشان داده که تمایل زیادی به حضور در پست‌های تهاجمی دارد اما مسلماً سه بازیکن دیگر بازیکن دفاع چپ‌های تخصصی هستند که باعث ترافیک سنگین در این منطقه از زمین می‌شوند.


بال‌های چپ و راست
خسرو حیدری، محسن کریمی، یعقوب کریمی، جابر انصاری، بهنام به رزای و آرش افشین بازیکنانی هستند که می‌توانند در پست‌های بال چپ و راست با شرح وظایف مختلف برای استقلال به میدان بروند. استقلالی‌ها در حالی شش بازیکن را در این منطقه از زمین در اختیار دارند که تنها سه بازیکن می‌توانند در ترکیب اولیه استقلال حضور داشته باشند تا بازیکنانی مانند آرش افشین و بهنام به رزای شانس کمتری برای حضور در ترکیب استقلال داشته باشند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد