تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: آقاي قلعه‌نويي هر چه بگويد و در هر پستي که بخواهد بازي مي‌کنم.



محمد قاضی در پایان تمرین امروز (دوشنبه) استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آماده بازی با تیم نفت مسجدسلیمان می‌شویم و نباید این تیم را دست کم بگیریم تا روند خوب‌مان را همچنان ادامه بدهیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند که علاوه بر این موضوع باید با هوای گرمی هم که در آنجاست مبارزه کنیم. البته من چند سالی در اهواز بازی کرده‌ام و با شرایط آنجا آشنایی دارم.

به گزارش تک گل، وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد استقلال کار ساده‌ای مقابل نفت مسجد سلیمان داشته باشد، گفت: نباید این‌گونه فکر کنیم و اگر بخواهیم با این تفکر مقابل نفت حاضر شویم بازی را واگذار می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت کلی آبی‌پوشان پیش از برگزاری دیدار این هفته تیمش عنوان کرد: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم روندمان را به همین شکل ادامه دهیم و بهتر از این هم بازی کنیم.

قاضی درباره وضعیت نامناسب تیم‌های پایه تهران نیز گفت: ما باید توجه بیشتری به تیم‌های پایه داشته باشیم و هرچه توجه بیشتر باشد به آینده فوتبال خودمان کمک کرده‌ایم. در گذشته باشگاه بانک ملی بود که بسیار خوب بازیکن‌سازی می‌کرد اما اکنون چنین تیم‌هایی در پایه‌های تهران وجود ندارند.

وی فزود: دلیل اصلی وضعیت نامناسب تیم‌های پایه به این دلیل است که وضعیت آنها پیگیری نمی‌شود و به همین دلیل فوتبال پایه تهران کم کم به سمت نابودی می‌رود. باید توجه ویژه‌ای به فوتبال پایه شود، وضعیت را پیگیری کنیم تا آنها بتوانند در رده بزرگسالان به تیم ملی کشورمان کمک کنند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال همچنین درباره اینکه قول گلزنی مقابل نفت را می‌دهد یا نه، اظهار داشت: اکنون تیم سرحال است و همه بچه‌ها نیز توانستند در چند بازی گذشته گلزنی کنند که این موضوع بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم در بازی‌های آینده نیز نتایج خوبی بگیریم تا مردم شاد شوند.

قاضی همچنین در خصوص اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده شاید از این بازیکن در پست دفاع وسط استفاده کند و آیا آمادگی این کار را دارد یا نه، گفت: آقای قلعه‌نویی هر چه بگوید من انجام می‌دهم. در تیم جوانان هم در دفاع و دروازه هم بازی کرده‌ام و اکنون هم آقای قلعه‌نویی هرچه بگوید انجام می‌دهم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد