تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تمرين تيم فوتبال استقلال با حضور تمام بازيکنان اين تيم در زمين شماره دو آزادي برگزار شد.



تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت 18 در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش تک گل، قبل از شروع تمرین بازیکنان تیم استقلال در مورد مسائل مختلف با یکدیگر صحبت می‌کردند و پیرامون اتفاقات رخ داده در فوتبال حرف می‌زدند. حضور یعقوب کریمی در تیم امید و اینکه قرار است چه بازیکنی در پست مدافع آخر در بازی روز پنج‌شنبه بازی کند یکی از سوژه‌های تمرین امروز آبی‌پوشان بود.

* با وجود اینکه امروز سایت باشگاه استقلال از این موضوع خبر داد که حنیف عمران زاده در کارهای گروهی شرکت می‌کند اما این بازیکن تنها برنامه‌های اختصاصی را انجام داد و حتی دکتر نوروزی که در تمرین حاضر شده بود برنامه‌های این بازیکن را زیر نظر گرفت. وی در حالی می‌دوید که نوروزی هر چند دقیقه یک بار این بازیکن را معاینه می‌کرد.

* امید ابراهیمی ، خسرو حیدری و آرش برهانی نفراتی بودند که امروز با تأخیر به محل تمرین رسیدند، برهانی در تماس با سرپرست تیم استقلال به وی اعلام کرد که در اتوبان تصادف شده و به همین دلیل با چند دقیقه تأخیر به تمرین می‌آید.

* در حاشیه تمرین امروز یکی از هواداران تیم استقلال به حنیف عمران زاده گفت که تو را به خدا اگر گل زدی عدد 4 را نشان بده که مدافع استقلال خطاب به آن تماشاگر تاکید کرد آنقدر عدد 4 را نشان داده‌ام که انگشتم درد گرفته است.

* در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال با چهره‌ای خندان بازیکنان را دور هم جمع کرد و به مدت کوتاهی با آنها به گفت‌وگو پرداخت سپس قلعه‌نویی تیموریان را به گوشه‌ای فرا خواند و با هافبک استقلال چند دقیقه‌ای صحبت کرد.

* حسام، کودک استقلالی که قلعه‌نویی سال گذشته به وی لقب مسی آینده فوتبال ایران را داده بود امروز بعد از مدتها به ورزشگاه آزادی آمد. وی به سرعت نزد سرمربی استقلال رفت که قلعه‌نویی با او چند دقیقه صحبت کرد و از حسام خواست که در کنار فرزندان کرار و پژمان نوری بازی کند.

* جاسم‌کرار قبل از شروع تمرین امروز توسط کادر پزشکی استقلال کشاله خود را بانداژ کرد.

* رضا نعلچگر ، حمید ملک احمدی، میرشاد ماجدی و عباس نقدی زاده نفرات حاضر در تمرین امروز بودند ضمن آنکه حیدر شریفی آنالیزور سابق استقلال و سرمربی تیم ملی نوجوانان هم در تمرین امروز حاضر بود.

* با توجه به نتایج خوب آبی‌پوشان در 6 هفته گذشته امروز حدود 100 نفر از طرفداران این تیم با حضور در محل تمرین برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره کردند.

* کریم بوستانی امروز نیز به همراه فروزان و دیگر دروازه‌بانان استقلال وضعیت آمادگی انها را بر عهده داشت.

* یعقوب کریمی که گفته می‌شود با مصدومیت روبرو است امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم‌کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس آقاوسط را انجام دادند، در بخش پایانی نیز بازیکنان در دو گروه صورتی و خاکستری فوتبال درون تیمی بدون دروازه را پشت سرگذاشتند.

* تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را در تهران انجام خواهد داد و سپس روز چهارشنبه ساعت 10:30 صبح تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد، آبی‌پوشان بعد از حضور در اهواز با اتوبوس راهی مسجد سلیمان خواهند شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد