تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم گلزن تراکتورسازي گفت: بازي سختي مقابل پرسپوليس داريم ولي تمام تلاشمان را به کار خواهيم گرفت تا انشالله بتوانيم پيروز شويم.



ادینهو گلزن برزیلی تراکتور در گفتگویی با خبرنگار از آمادگی تراکتور برای پیروزی در مقابل پرسپولیس می گوید:

فکر می کنید بتوانید در این فصل به عنوان آقای گل لیگ برتر دست یابید ؟
من تمام تلاشم را انجام خواهم داد آقا گل لیگ بشوم ولی برای من قبل از هر موضوعی، موفقیت تراکتور سازی است و امیدوارم با کمک من و گل هایی که به ثمر می رسانم ، بتوانیم موفق شویم و در کنار موفقیت تراکتور من نیز برای آقای گلی تلاش خواهم کرد .

در مورد بازی با تیم پرسپولیس چه نظری دارید؟
بازی سختی داریم ولی تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا انشالله بتوانیم پیروز شویم. آمادگی خوبی نیز داریم تا با دست پر به تبریز باز گردیم و البته روی کمک هواداران تراکتور حساب می کنیم .

نظرتان در مورد هواداران تراکتورسازی که به استادیوم آزادی می آیند؟
می دانم هوادارانمان در استادیوم آزادی حضور خوبی خواهند داشت و از حضور پرشور هواداران در بازی های گذشته تراکتور سازی در تهران آشنایی دارم. به کمک هواداران درتهران نیاز داریم و امیدوارم حضور بسیار پرشوری در تهران داشته باشند.

نظرتان در مورد رسول خطیبی بعنوان یک مربی جوان چیست ؟
خطیبی، مربی بسیار خوبی است و بعد از 6 بازی در لیگ برتر، تیم بسیار خوبی داریم که با تاکتیک نیز می باشد. وی در تیم های بزرگی بازی کرده و تجربه زیادی نیز دارد و می تواند برای تراکتور سازی بسیار مفید باشد.

فکر می کنی با ادامه نتایج گذشته، تیمتان می تواند قهرمان لیگ برتر شود؟
تیم خوبی داریم و انشالله قهرمان می شویم. ما در سه جام بازی خواهیم کرد و همه اعضای تیم تلاش می کنند، عملکرد شایسته و بسیار خوبی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داشته و هواداران نیز از نتایج تیم راضی باشند.

چه تیم های را مدعی قهرمانی می دانید ؟
به نظر من تمامی تیم ها قدرتمند هستند و می توانند نتایج خوبی را کسب کنند ولی تیم های تراکتور ، سپاهان،پرسولیس، استقلال و فولاد بازیکنان خوبی دارند که می توانند برای تیمشان مثمر ثمر باشند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد