تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 در حالي که هفته هفتم ليگ برتر فرا رسيده اما هنوز وضعيت باشگاه پرسپوليس و مهرداد پولادي مشخص نيست.



به گزارش تک گل، این روزها که پرسپولیس لیگ برتر چهاردهم را با قدرت شروع نکرده چشم هواداران پرسپولیس به علی دایی است تا بلکه او بتواند بر این شرایط غلبه کند و دوباره کشتی طوفان زده پرسپولیس را به ساحل آرامش برساند اما وقتی به بازیکنان اصلی و ذخیره پرسپولیس نگاه می‌کنیم متوجه فرق زیادی میان آنها می‌شویم و شاید باید حق را به علی دایی داد که نتواند به نیمکت تیمش اتکای زیادی داشته باشد.

البته نمی توان از مصدومان این تیم و محرومیت صادقیان در این مشکل چشم پوشی کرد اما در این میان دایی، تیمش و هواداران پرسپولیس با چالشی روبرو شده اند که هضم آن برای هیچکش قابل قبول نیست؛ اینکه تیم شما بازیکن داشته باشد، قرارداد او هم در فدراسیون و سازمان لیگ موجود باشد اما این بازیکن خیلی راحت و آسان از حضور در تمرینات و بازی های این تیم امتناع کند و به هوای لژیونر شدن در کشورهای حاشیه خلیج فارس در رفت و آمد باشد بلکه بتواند برای خودش در آن سوی آب ها تیمی دست و پا کند.

این موضوع اما در حالی رخ می دهد که فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس رسما و قانونا اعلام کرده اند که مهرداد پولادی بازیکن پرسپولیس است و برای رفتن به هر تیمی باید از این تیم رضایت نامه بگیرد اما پولادی خیلی راحت در حالی که وارد هفته هفتم لیگ برتر می شویم نه در تمرین پرسپولیس شرکت کرده، نه با تیمی قرارداد بسته و نه حتی خبری از او به صورت رسمی منتشر شده است تا ابهامات قرارداد و رفتار این بازیکن بیش از پیش شود. این موضوع البته زمانی جالب تر می شود که در عصر ارتباطات که دنیا تبدیل به دهکده جهانی شده و در کسری از ثانیه هر کجای دنیا اتفاقی رخ دهد همه از آن با خبر می شوند آیا در این شرایط می توان باور کرد که پولادی از شرایطی که برای او در نظر گرفته شده بی خبر باشد؟

هنوز مشخص نیست که پولادی در ایران است یا قطر، در پرسپولیس می‌ماند یا به الشحانیه می‌رود، با پرسپولیس قرارداد دارد یا ندارد و چندین و چند اما و اگر دیگر که باید پولادی در این باره ابهام زدایی کند. مسئولان پرسپولیس که این روزها بارها عنوان کرده اند پولادی پاسخی به تماس شان نمی دهد. آیا این بازیکن از محرومیت احتمالی بابت این رفتارها نمی ترسد؟ آیا او قرارداد یا متممی در قراردادش دارد که فقط خودش از آن با خبر است و با تکیه بر آن خیلی راحت از حضور در تمرینات پرسپولیس و پاسخگویی به مدیران این باشگاه طفره می رود؟

در همین رابطه علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: این بازیکن هنوز نه با ما تماس گرفته و نه پاسخی به تماس های ما می دهد و از شرایطش خبر نداریم. تا همین لحظه هم که با شما صحبت می کنم هیچ درخواستی برای این بازیکن از تیم های اروپایی و یا حتی آسیایی به دست ما نرسیده است. وقتی هم چنین درخواستی از سوی هیچ تیمی برای این بازیکن نیامده ما هم نمی توانیم درباره او تعیین تکلیف کنیم.

پولادی در پرسپولیس مصدومیت طولانی مدتی داشت اما مدیران این تیم نام او را از لیست خارج نکردند و به پای پولادی ماندند تا او شرایط بازی را پیدا کند و پولادی هم با چند بازی در آخر لیگ مسافر برزیل با تیم ملی شد اما حالا که خیلی ها معتقدند او بهترین بازیکن ایران در جام جهانی بوده و هواداران پرسپولیس منتظر بازی های او در تیم محبوب شان بودند پولادی از نظر همه غیب شده و کسی از او و شرایطش با خبر نیست. در این میان دلیل سکوت علی دایی و باشگاه پرسپولیس در خصوص این بازیکن چیست؟ چرا آن ها که خوب نتیجه نگرفته اند و نیاز مبرم به همه بازیکنان شان دارند در این خصوص واکنشی نشان نمی دهند؟ چرا سازمان لیگ به عنوان متولی فوتبال وارد این داستان نمی شود و با مدیریت این مشکل را بر طرف نمی کند؟ چرا پولادی به صورت رسمی نمی گوید آیا با پرسپولیس قرارداد دارد یا ندارد؟ چرا او به تیم هایی که گفته می شود خواهان او هستند نمی پیوندد؟ همین چند روز پیش بود که غلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرگزاری فارس اعلام کرد که پولادی مشکل سربازی دارد. آیا عدم حضور این بازیکن در پرسپولیس به این موضوع ارتباط دارد؟ آیا پولادی مجددا به تراکتورسازی می رود تا دوران سربازی اش را سپری کند؟ این آیا ها ادامه دار است؛ ادامه ای به اندازه روشن شدن تکلیف پولادی، کارت پایان خدمتش، وضعیتش با پرسپولیس و قراردادی که از او وجود دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد