تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدافع تيم استقلال معتقد است با شناختي که در جام‌جهاني از کي‌روش پيدا کرده مي‌ داند که او مي‌ تواند به فوتبال ما کمک زيادي کند.



بیگ‌زاده ابتدا در خصوص دیدار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان می‌ گوید: در این بازی مستحق پیروزی بودیم. واقعا مدت ها بود بازی در این هوا را تجربه نکرده بودم. حریف هم خیلی فشار آورد و خدا را شکر می کنم که در این بازی به برتری رسیدیم.

وی درباره اینکه در سومین دیداری که در دفاع میانی بازی کرد استقلال گل نخورد گفت: پست بازی من به نظر کادر فنی برمی گردد و در هرجایی از من بازی بخواهند مطیع هستم و مشکلی ندارم. امیدوارم صادقی و عمران زاده هم به  استقلال برگردند و بتوانیم بازی های بهتری را نشان بدهیم.

مدافع استقلال در ادامه می‌ گوید: نباید گول این شش امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول را بخوریم.هنوز تا پایان فصل خیلی زمان باقی مانده است و بارها و بارها تجربه چنین روزهایی را داشته ایم که در اوج قرار داشتیم اما به ناگهان امتیاز از دست دادیم.امیدوارم تا پایان فصل همین روند نتیجه گیری را حفظ کنیم.

بیگ زاده درباره حمایت چهره هایی نظیر:رضا قوچان نژاد، دانیال داوری و اشکان دژاگه از کی روش برای ادامه حضور در تیم ملی ایران گفت: من درباره خودم صحبت می کنم و کاری به مسائل دیگر ندارم. شخصا خیلی دوست دارم کی روش بماند. او مربی بزرگی است و این را به خوبی نشان داد. کی روش با شناختی که به دست آورده است قطعا در شرایط امروز،به فوتبال ما کمک زیادی می کند.امیدوارم مسولان فدراسیون فوتبال هر چه زودتر اقدامات لازم را درباره تمدید قرارداد کی روش انجام بدهند.چون زمان به سرعت در حال سپری شدن است و باید برای جام ملت های آسیا آماده شویم.این حرف دل من است  و امیدوارم کی روش بماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد