تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پرسپوليس در يک ديدار خانگي مغلوب تراکتورسازي تبريز شد.



به گزارش "تک گل"، تراکتورسازی که در نیمه اول بازی چندان دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه نکرده بود. در نیم ساعت آخر مسابقه 3 وارد دروازه پرسپولیس کرد تا اوضاع قرمزپوشان بحرانی بشود.

داور : احمد صالحی

اخطار : خالد شفیعی، محسن دلیر و مهدی کیانی از تراکتورسازی و محسن بنگر از پرسپولیس

پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، اومانیا، میثم حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی ، احمد نورالهی، امید عالیشاه( از دقیقه 71 حمید علی‌عسگر)، محمد نوری( از دقیقه 67 افشین اسماعیل‌زاده)، مهدی طارمی، محمد عباس‌زاده
سرمربی: علی دایی

تراکتورسازی: حامد لک، خالد شفیعی، حبیب گردانی، احمد آل نعمه( از دقیقه 46 میرهانی هاشمی)، محمد ایران پوریان، احمد کامدار، سامان نریمان جهان، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده، محسن دلیر و ادینهو
سرمربی: رسول خطیبی

شرح بازی:
شاید همه چیز از لحظه تعویض محمد نوری رقم خورد، زمانی که این هافبک باتجربه در تعویضی عجیب جای خود را به افشین اسماعیل زاده داد کنترل میانه میدان در اختیار تراکتورسازی قرار بگیرد، البته خود اسماعیل زاده لحظاتی بعد از ورودش می‌ توانست قرمزها را صاحب دومین گل کند که ضربه او به تیر دروازه نشست. با این حال تغییر مهمترین بازی هفته در اصل در لحظه ای رقم خورد که محسن بنگر با اشتباهی عجیب توپ را به تیر دروازه خودی کوبید تا بعد از برخورد به دستان سوشا مکانی وارد دروازه قرمزپوشان بشود. پرسپولیس بعد از این گل برای جبران نتیجه سراپا حمله شد و این چیزی بود که تراکتور می‌ خواست، آنها از فضای به وجود آمده نهایت استفاده را بردند و 2 بار دیگر دروازه میزبان تهرانی را گشودند.

پرسپولیسی ها که در نیمه اول فرصت و زمان گل خورده خوب بازی کرده بودند و توپ و میدان را در اختیار داشتند در نهایت موفق به حفظ نتیجه ای که می‌ توانست مدت ها آنها را در آرامش نگه دارد نشدند، تراکتور با این برد 16 امتیازی شد تا شاگردان رسول خطیبی تا رده دوم جدول صعود کنند و تنها 2 امتیاز با استقلال فاصله داشته باشند در عین حال پرسپولیس با همان 8 امتیاز در رده نهم ماند. قرمزپوشان با گذشت فقط 7 هفته از بازی های این هفته 9 امتیاز از استقلال فاصله گرفته است. در حال حاضر فضای پرسپولیس فضای نارضایتی از عملکرد تیم است اگرچه آنها امروز واقعا خیلی هم بد بازی نکردند و شاید با کمی خوش شانسی می‌ توانست بازنده نباشد.

لحظات حساس :
لوسیانو ادینیو در دقیقه 29 در موقعیت گلزنی قرار گرفت که توپ این بازیکن توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد.

در دقیقه 33 بهترین فرصت این بازی در نیمه نخست نصیب محمد نوری کاپیتان پرسپولیس شد. نوری که در موقعیتی تک به تک با دروازه تراکتورسازی قرار داشت با بی دقتی توپ را به بالای دروازه فرستاد.

در دقیقه 48 بازی بود که محسن دلیر مهاجم تراکتورسازی در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفت ولی در باز کردن دروازه حریف ناکام ماند.

دو دقیقه بعد، مهاجم پرسپولیس با یک ضربه سر تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم پیش رفتند ولی حامد لک با واکنش خود مانع گلزنی پرسپولیس شد. همین توپ در برگشت زیر پای رضا حقیقی هافبک پرسپولیس افتاد و این بازیکن هم شانس باز کردن دروازه تراکتورسازی را داشت که با ضربه‌ای بی دقت، توپ خود را روانه اوت کرد.

اکثر لحظات بازی در دقایق بین 60 تا 70 در اختیار بازیکنان پرسپولیس قرار داشت. آنها در دقیقه 65 و 67 صاحب دو فرصت صد درصد گلزنی شدندکه با بی دقتی عالیشاه این فرصتها از دست رفت .

بعد از آنکه بازی به تساوی کشیده شد، تراکتورسازی حملات بیشتری را برای به ثمر رساندن گل دوم انجام داد ولی بهترین شانس گلزنی را افشین اسماعیل زاده در دقیقه 81 از دست داد. او درون محوطه تراکتورسازی صاحب توپ شد ولی آنرا زیر تیر افقی کوبید و این فرصت هم از دست رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد