تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 محمد مايلي کهن بعد از دعوايش با علي دايي به زندان محکوم شد و عنوان کرده بود که قصد ندارد تا حکمش را به دادگاه تجديد نظر بفرستد اما او هفته گذشته درخواست فرجام خواهي کرد.



محمد مایلی کهن در گفت و گویی از علت اتهام مستقیمش به دایی درباره قمه کشی می گوید . این مصاحبه دیروز بعد ازظهر انجام شده اما مایلی کهن اصرار داشت آن را امروز منتشر کنیم!

این آقا!

اگر من گفتم که قمه کشی بعضی آقایان مرا تهدید می کند، علتش آن بود که این آقا در جلسه ای که با پروین، خادم و تعدادی از آقایان عنوان کرده بود که چند قمه کش برای گوشمالی مخالفانش استخدام می کند. من نمی گویم همیشه حق و حقیقت را می گویم اما در این مورد بخصوص فایل صوتی صحبت های ایشان موجود است. 22 بهمن روزنامه خبرورزشی و یکی دو جای دیگر بخش هایی از آن صحبت ها چاپ شده است. هیچ وقت این آقایان این مساله را تکذیب نکرده اند.

به تحصیلاتت افتخار کن

تا این لحظه کسی مرا در خیابان تهدید نکرده، ایشان هم به قول معروف به گفته خودش از این کارها ابایی ندارد. من نمی دانم که چرا ایشان نباید به تحصیلاتش در دانشگاه شریف افتخار کند و به جایش بگوید من فلان جا با قمه بزرگ شده ام! من جریان را می دانستم خیلی افراد دیگر مثل آقای خادم، گرشاسبی، ناظمی که در آن جلسه بودند هم از این موضوع خبر داشتند حتی در این جلسه عنوان شد که وزارت ورزش به خبرنگاران پول می دهد. در صورتی که کل پولی که به عنوان پاداش در مناسبت خاصی به خبرنگاران داده شده 5 میلیون بوده اما آقای رویانیان صدها میلیون به روزنامه ها پول داده بود.

محال است استعفا بدهد

من متاسفم که پرسپولیس شده "هرسپولیس"، متاسفانه اوضاع به گونه ای شده که هر نتیجه ای به دست آید محال است این آقا استعفا بدهد. او می خواهد اخراجش کنند تا باشگاه مجبور شود حق و حقوق 2 سال دیگر را پرداخت کند. من با اینکه حاضر نیستم قیافه اش را نگاه کنم، اما آنقدر پرسپولیس را دوست دارم که حاضر نیستم حتی با این آقا و مربیگری اش تیمم ببازد البته من آدم کینه ای نیستم و آنهایی که من را می شناسند می دانند که دوست ندارم حتی خاری به پای دشمنم برود. اما این آدم اینقدر نالوطی بازی درآورده و الفاظ بدی که مخصوص خودش است استفاده کرده که حتی دیگر نمی خواهم قیافه اش را ببینم.

از رحیمی تعجب می کنم

مایلی کهن در پاسخ به این سوال که آیا اگر خودش در پرسپولیس این نتایج را می گرفت در هفته هفتم استعفا می داد گفت: من حداقل تلاشم را می کردم تا شرایط بهتر شود. یک بازی پرسپولیس باخت این آقا یک ساعت دیرتر با لباس شخصی اش در تمرین حاضر شد در حالی که مدیرعامل باشگاه زودتر از ایشان سر تمرین حاضر می شود. مگر می شود میلیاردها تومان بگیری،( من راجع به زیرمیزی ها حرف نمی زنم)بعد تیمت که باخته است دیرتر از مدیرعامل سر تمرین حاضر شوی. من از آقای رحیمی تعجب می کنم، من آقای رحیمی را می شناسم ایشان کاربلد است، از رفقای خود من بوده است 20 سال مدیرکل استان اصفهان و 20 سال رئیس فدراسیون هندبال بوده است چطور اجازه می دهد مربی دیرتر در تمرینات حاضر شود؟ یعنی این آقا حاضر نیست با میلیاردها پولی که گرفته دو ساعت سر تمرین تیمش حاضر باشد. با این روش باید به کی روش حق دهیم که سالی 80 روز فقط در ایران است و زمانی که می آید استادیوم موقع بازی خوابش می برد.

ماجرای 2000 دلار کی روش

آقای کی روش قبل از جام جهانی در یک جلسه اعضای کادرش را دو نفر دو نفر به اتاق دعوت می کرده و به آنها نفری 2000دلار می داده که یکی از مربیان ایرانی به دلیل اینکه از فدراسیون حقوق می گرفته، از پذیرفتن این پول سرباز می زند. من اسم این شخص را نمی آورم. اما کی روش از ترس اینکه این موضوع به فدراسیون انتقال داده نشود آرام آرام این آدم را از کادرش دور می کند و در نهایت او را کنار می گذارد.

نظرخواهی آقای کی روشی پور

آقای کی روشی پور این هفته در برنامه اش برای ماندن کی روش نظرخواهی گذاشت، به نظر شما این مسائل خودجوش است؟ من که فکر نمی کنم.

درخواست تجدید نظر دادم

من نگفته بودم که می خواهم بروم زندان گفتم تا الان تصمیمی نگرفته ام. معمولا از آن آدم هایی هستم که حرفی می زنم زیرش نمی زنم. باجناقم وکیل است که من این بار اصلا از او نخواستم که کار من را برعهده بگیرد چون فکر کردم شاید از همان اول بخواهد برایم درخواست نظرخواهی کند اما با اصرار دوستان، اقوام، همکاران و رئیس سابقم روز چهارشنبه درخواست تجدید نظر دادم . البته دیگر این را نمی دانم که تجدیدنظر تبدیل به جریان دیگری شود یا درآخر حکم زندان تایید شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد