تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بازيکنان تيم استقلال از تصميم عليرضا رحيمي مبني بر حمايت از علي دايي خوشحال بودند و اين موضوع را اتفاقي مهم قلمداد کردند.



  تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل نفت تهران از ساعت 17 و 45 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کرد. جاسم کرار، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی و حنیف عمران‌زاده غائبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند ضمن آنکه میرشاد ماجدی نیز برای هماهنگی اقامت آبی‌پوشان در تمرین حضور نداشت.

هرائیر مگویان مدافع ارمنستانی تیم استقلال بعد از 7 روز غیبت به تمرینات این تیم بازگشت. وی قبل از شروع تمرین با امیر قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد و سرمربی استقلال از طریق ادموند اختر با این بازیکن صحبت کرده و شرایط او را جویا شد.

* مهمترین سوژه تمرین امروز بحث برکناری علیرضا رحیمی و علی دایی از پرسپولیس بود. بازیکنان تیم استقلال در این مورد با یکدیگر صحبت می‌کردند و نصف قریب به اتفاق آنها اعتقاد داشتند حرکت علیرضا رحیمی در حمایت از علی دایی قابل تقدیر است زیرا تنها 7 هفته از بازی‌ها گذشته و نباید مربی یک تیم را به این زودی تعویض کرد.

* امیرحسین صادقی مدافع ملی‌پوش استقلال امروز در تمرین جاضر شد و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد. قرار است وی به اردوی آبی‌پوشان برود و در کنار دیگر بازیکنان استقلال قبل از بازی با نفت حضور داشته باشد.

* قبل از شروع تمرین امروز جواد زرینچه برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و قلعه‌نویی تنها در گوشه‌ای از زمین به هنگام این صحبت‌ها نظاره‌گر بود. در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و در گروه‌های 4 و5 نفره بازی آقاوسط انجام دادند. در بخش دیگر مربیان استقلال با دست توپ را برای مهاجمین ارسال می‌کردند تا آنها به سمت دروازه ضربه بزنند. در بخش پایانی بازیکنان شوت به سمت دروازه و ارسال از جناحین را پشت سر گذاشتند.

* حمید ملک‌احمدی، رضا رجبی و ادموند اختر در تمرین امروز ابی‌پوشان حضور داشتند.

* از تمرین امروز تیم استقلال تنها 30 نفر از هواداران این تیم دیدن کردند.

* بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین برای برپایی اردو راهی هتل هما خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه تختی تهران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت تهران خواهند رفت.


 مدافع تيم فوتبال استقلال از ناحيه کشاله دچار آسيب‌ديدگي شد.

  هاشم بیک‌زاده در واپسین دقایق تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شد و محل تمرین را ترک کرد.

این بازیکن در خصوص آسیب‌دیدگی خود گفت: بعید می‌دانم مشکلی وجود داشته باشد اما کمی احساس درد می‌کنم.

کادر پزشکی تیم استقلال و دکتر نوروزی پس از بررسی وضعیت بیک‌زاده در خصوص این بازیکن برای بازی فردا تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

دیدار تیم‌های نفت و استقلال فردا در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.


Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد