تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اصغر شرفي معتقد است فوتبالي‌ها نبايد در اين شرايط به جان يکديگر بيفتند.



به گارش "تک گل" سرمربي سابق تيم ملي که به صراحت لهجه معروف است درباره حواشي اين روزهاي فوتبال که به درگيري لفظي ورزشي‌ها با يکديگر منجر شده معتقد است عده‌اي غيرورزشي با برنامه‌ريزي به دنبال اين اتفاق هستند تا خودشان خوان خود را پهن کنند.

اصغر شرفي در گفت و گویی درباره درگيري مايلي کهن و برادران دايي و نيز ورود غير فوتبالي ها به ورزش حرف زد که حرف هايش را مي‌خوانيد.

پول امثال دايي مقابل دزدي دوستان صفر است

دعوا سر پول‌هاي بي‌حساب و کتاب است. همه از آينده‌شان مي‌ترسند و اين دعوا‌ها به خاطر عدم تامين آينده‌شان است. مي‌خواهند اين چند وقت که مطرح هستند آينده‌شان را بسازند. هر کس به اندازه هنر خود پول در مي‌آورد. اما همه ما بند کرده‌ايم که دايي چقدر گرفته، قلعه‌نويي چقدر مي‌گيرد و ابراهيم‌زاده و ... . اين پول‌ها در برابر دزدي‌هاي رفقا چيزي نيست و صفر است.

آقاي سياسي، لطفا کلاس آموزش پول‌دار شدن بگذار

مثلا اين آقاي سياسي! چطور کسي دلش مي‌آيد 14 ميليارد خرج کند آن هم در سه ماه؟ کسي نمي‌پرسد اين پول از کجا آمده که اينطور راحت خرج مي‌شود. آقاي سياسي، لطفا يک کلاس آموزش براي پول دار شدن بگذار تا جوانان بدانند بايد چه کنند تا پولدار شوند. من هم مي‌آيم و در کلاس‌تان شرکت مي‌کنم، حالا از سن من گذشته اما براي بچه‌هايم تعريف مي‌کنم. کسي که پول دار مي‌شود يا بايد ارث داشته باشد يا مخ کاري يا ارتباطات و يا... .

مايلي‌کهن هم کم از فوتبال پول در نياورده

آقاي مايلي‌کهن شما چرا خام مي‌شوي؟ از قديم گفته‌اند دعوا راه بينداز و حکمراني کن. عده‌اي مي‌خواهند بين استخوان خرده کرده‌ها دعوا باشد تا کار خودشان را بکنند. اگر از من سوال کنيد مي‌گويم خود آقاي مايلي‌کهن هم پول خوبي از فوتبال در آورده و البته نوش جانش. امثال مايلي‌کهن اگر از فوتبال پول در نياورند چه کسي بگيرد؟ امثال دايي و قلعه نويي و ... نگيرند چه کسي بگيرد؟ مگر اين‌ها کم اسم ايران را در جهان معرفي کرده‌اند؟

چرا آقاي سياسي بايد دايي را اينطور کنار بگذارد

چند سال طول مي‌کشد تا يک علي دايي در فوتبال ساخته شود؟ چند سال طول مي‌کشد تا علي پروين بيايد و همينطور قلعه نويي و... . اما اين‌ها خيلي راحت مي‌آيند و اسم اين‌ها را خط مي‌زنند و کنار مي‌گذارند. چرا بايد سياسي خيلي راحت دايي را کنار بگذارد؟ آقاي سياسي اگر پولت را بگيرند چه ‌کاره‌اي؟ همانطور که آن آقا پول را به بهانه دانشگاه برداشت و برد. برويد دنبال اين‌ها را بگيريد که چرا پول را هدر مي‌دهند. کاري که واليباليست‌ها کردند را بايد ستود. چقدر بايد هزينه مي‌کرديم که مردم اينقدر شاد شوند؟ چقدر بايد هزينه مي‌کرديم که نام ايران اينطور بدرخشد؟ بعد آقاي موسوي و محمودي بايد با موتور سر تمرين تيم ملي واليبال بيايند. در مملکت ميليارد ميليارد گم مي‌شود کسي ککش هم نمي‌گزد. خب يک مقدارش خرج ورزش شود تا همچنان اميد بين مردم وجود داشته باشد. آقاي رهبري‌فرد و مايلي‌کهن شما حق داريد شاکي شويد و دعوا و انتقاد کنيد اما کمي دور و برتان را نگاه کنيد. کساني در اين مملکت مي‌خورند و مي‌برند که يک قدم شما را هم برنداشته‌اند. نگاه کنيد چه پول‌هايي جابجا مي‌شود.

آقاي مايلي‌کهن تصوير فوتبال را خراب نکنيد

استيو جابز صاحب کارخانه اپل کلاس مي‌گذارد و مي‌گويد اين کارها را کرده تا پولدار شود. چرا اين‌ آقايان کلاس نمي‌گذارند؟ مگر پول شما سالم و پاک نيست؟ مگر شما به فکر جوانان نيستيد؟ مگر نمي‌خواهيد و ادعا نمي‌کنيد براي خدمت به آنها آمده‌ايد؟ خب شما هم کلاس بگذاريد و راه و روش پولدار شدن‌تان را به جوانان مملکت ياد بدهيد. الان تبليغي که ورزش براي مملکت و نام ايران مي‌کند هيچ چيز ديگري نمي‌کند و خيلي بيشتر از اين بايد براي آن هزينه شود. قيمت امثال دايي و مربيان ديگر ما خيلي بالاتر از اين حرف‌هاست به نسبت پول‌هايي که حيف و ميل مي‌شود. پس آقايان لطفا به جان هم نيفتد. آقاي مايلي‌کهن با اين حرف‌ها فقط تصوير فوتبال را خراب مي‌کنيد در صورتي که پاي بست از جاي ديگر خراب است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد