تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 علي انصاريان که اين روزها از فوتبال فاصله گرفته است. ترجيح مي دهد اين روزها دنبال علايقش برود و براي همين هم در سينما در حوزه بازيگري و تهيه کنندگي فعاليت دارد.



اولین فیلم بلند علی انصاریان به نام کلاف با تهیه کنندگی و بازی او از 15 روز دیگر اکران می شود.او معتقد است که مخاطب در این فیلم کسی به غیر از علی انصاریان را میبیند و این مهم ترین مساله است.

اکران کلاف

حدود 15 روز دیگر اکران عمومی فیلم کلاف شروع می شود. این فیلم در ژانر اکشن هست. بیشتر دوستانم هم حامد بهداد، کامران دیرباز، پژمان و سام درخشانی همه در زمان بازی در این فیلم خودشان سر کار بودند. چون خودم این ژانر را بیشتر از همه دوست دارم و عموم فیلم هایی را که می بینم هم با همین موضوع است. فکر می کنم در سینمای ایران فیلمی با این مقدار تعقیب و گریز و چاشنی اکشن کم ساخته شده است.

دوستان نزدیک من چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی همه می دانستند که من یک فیلم بین حرفه ای هستم. من بر خلاف خیلی از بازیکنان اصلا بلد نیستم پلی استیشن بازی کنم. اما تا دلتان بخواهد در اوقات فراغت فیلم می بینم. در ژانر اکشن هم خودم جیسون استاتهام را خیلی دوست دارم. مخصوصا فیلم ترانسپورتر را بیشتر از بقیه می پسندم.در قدیم هم قهرمان فیلم های مورد علاقه ام آرنولد و راکی بودند.

3نفر تشویقم کردند

مساله ای که خیلی برای من مهم بود این است که در اکران خصوصی فیلم کلاف 3 تا از آدم های که در ذهن من جایگاه خاصی دارند من را تشویق کردند. مسعود فروتن که خودش 40 سال است در کار سینماست، حسین آستانه و محمدرضا آهنج. آنها فردای اکران در مورد اجرای نقشم به من گفتند که خیلی خوب شده است.

عشق من فوتبال است

عشق من فوتبال است اما فکر می‌ کنم همیشه دوست داشتم در سینما هم کاری انجام دهم شاید بعضی ها این شانس را نداشته باشند که خودشان را در حوزه های مورد علاقه شان محکم بزنند اما این اتفاق برای من افتاد که در فیلم کلاف هم تهیه کننده باشم هم بازیگر. دوست داشتم یک بار تهیه کنندگی را تجربه کنم. حالا باید ببینیم فروشش چطورمی شود. نمی توانم رقم دقیقی بگویم ولی می‌ دانم که فیلمی است که مردم دوست خواهند داشت، از همه مهمتر اینکه هیچ کس دنبال علی انصاریان نیست. چون من در این فیلم یک آدم دیگری هستم.

دومین تجربه بازیگری

دومین تجربه بازیگری من در فیلم سوختن آقای بهرنگ توفیقی است که با هنرمندانی مثل فرناز زوفا، سمانه پاکدل، مجید واشقانی، چکامه چمن ماه، زامیاد صدروندیان همکار هستم. ژانر این فیلم ملودرام نیست، خیلی متفاوت است. چطور بگویم خیلی استرس و هیجان دارد به روحیه خودم هم می‌ خورد چون اصولا من آدم آرامی نیستم.

نقشم خاکستری است

در هر دو فیلم تقریبا نه نقش مثبت دارم و نه منفی، آدم خاکستری هستم. اما مثلا نقشم در کلاف طوری هست که با وجود اینکه مجبور به دزدی می‌ شوم مخاطب را درگیر می‌ کنم یعنی یک جور همزاد پنداری با من می کند. در فیلم سوختن هم همین شرایط وجود دارد، به هر حال آقای بهرنگ تجربه های حرفه ای در سینما دارد؛ مثل سریال انقلاب زیبا.

دنبال درآمد نیستم

همه از من می‌ پرسند درآمد فوتبال بهتر است یا سینما؟ خدا را شکر من اصلا دنبال درآمد در سینما نیستم چون ممکن است کسی به خاطر احتیاج مجبور شود به بازی در نقشی که دوست ندارد، تن بدهد. اما من این شانس را داشتم که پس از خواندن فیلمنامه با علاقه نقشم را انتخاب کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد