تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رضا نوروزي با مصدوميت بي موقعي که از بعد از بازي با ملوان نصيبش شد ماه ها خانه نشين شده و نمي تواند پرسپوليس را همراهي کند.



این اتفاق در شرایطی افتاده که پرسپولیس در این چند هفته با مشکلات عدیده گلزنی روبه رو بوده است. نوروزی گفت که به مدیران پرسپولیس حق می دهم که او را از لیست خارج کنند.

یکی از عصاهایم را کنار گذاشتم

20 روز  از عمل می‌ گذرد و ظاهرا همه چیز برای من دارد خوب پیش می‌ رود. یکی از عصاهایم را کنار گذاشته ام و این حداقل به خودم روحیه می‌دهد. دیگر پایم ورم ندارد و روند بهبودی ام سریع پیش می‌ رود.

باید خودم را با شرایط وفق دهم

قبول دارم اینکه امسال به دلیل فشردگی، بازی ها زود برگزار می‌ شود به ضرر من است ولی من فوتبالیست هستم و باید خودم را با شرایط وفق بدهم. این شرایط فوتبال است و من هم آن را پذیرفته ام.

به 7 ، 8 هفته آخر لیگ می‌ رسم

اینکه نتوانستم برای پرسپولیس بازی کنم واقعا ناراحت کننده است ولی فوتبال همین است. به عنوان یک پرسپولیسی آمده بودم که به این تیم کمک کنم ولی حالا اگر نشد دیگر کاری نمی شود کرد. 4 ، 5 سال بود که دوست داشتم به پرسپولیس بیایم اما همیشه اتفاقی میفتاد که این مساله منتفی می‌ شد. به 7، 8 هفته آخر لیگ و 4، 5 بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌ رسم و اگر در تیم باشم تلاش می‌ کنم در این بازی ها نبودم را جبران کنم.

به کادرفنی حق می‌ دهم که نامم را از لیست خارج کند

اگر از لیست پرسپولیس خارج شوم بی نهایت ناراحت می‌ شوم ولی دلیلی ندارد که به کادر فنی حق ندهم. آنها می‌ خواهند یک بازیکن داشته باشند که آن را در تمام بازی ها در اختیار داشته باشند و اگر نامم از لیست خارج شود از کسی خرده نمی گیرم.

با دایی رفتار درستی نشد

من در حدی نیستم که در مورد تصمیمات مدیریت تیم نظر بدهم ولی این را می‌توانم بگویم که تغییرات در همه جا انجام می‌ شود. فقط در آنجا محترمانه با مربیان رفتار می‌ شود ولی در اینجا کسی با احترام با اسطوره های باشگاه برخورد نمی کند.

به درخشان فرصت دهند پرسپولیس را درست می‌ کند

اگر زمانی که به دایی داده نشد را به درخشان بدهند حتما می‌ تواند پرسپولیس را درست کند. درخشان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است و اگر زمان داشته باشد حتما می‌ تواند پرسپولیس را درست کند. باید با او برخورد مناسبی شود و همه پشت او باشند.



Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد