تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 آندرانيک تيموريان بعد از باخت از هواداران اين تيم به خاطر حمايت شان تشکر کرد.



آندو در جمع خبرنگاران در خصوص این باخت گفت:به هواداران استقلال تبریک می گویم که از تیم حمایت کردند. بازیکنان ما خوب بازی کردند اما بدشانس بودیم و تا دقیقه 90 شانس با ما همراه نبود و نتوانستیم به گل برسیم. برد و باخت در فوتبال هست.بهترین تیم های دنیا هم می بازند اما یادتان نرود ما هنوز جایگاه خود را داریم و چیزی را از دست نداده ایم.از هفته آینده بیشتر کار می کنیم تا به همین راحتی امتیاز از دست ندهیم.تیم هایی که مقابل استقلال قرار می گیرند با همه توان می آیند ولی از هفته آینده هیچ بهانه ای در کار نیست و با همه توان برای برد به میدان می رویم.



 قاضي نتوانست در بازي با فولاد گل بزند و اعتقاد داشت امروز روز استقلال نبود.

این مهاجم در جمع خبرنگاران در خصوص این باخت گفت: بازی را در اختیار ما بود.یک پنالتی هم روی من انجام شد.مطمئنا توپ به دست بازیکن حریف خورد اما متاسفانه داور به راحتی از آن گذشت.ما در این بازی همه کار کردیم.از ایجاد موقعیت گلزنی،خلق ضربات ایستگاهی،بازی سرعتی و درگیرانه ولی خلاف جهت بازی گلی را دریافت کردیم که متاسفانه روند بازی را تغییر داد.این شکست خللی در هدف ما ایجاد نمی کند و هفته های آینده به روند قبلی مان برمی گردیم و حرف های زیادی برای گفتن داریم.استقلال مستحق شکست مقابل فولاد نبود.امروز،روز استقلال نبود.

او درباره بحث کسر قراردادها گفت:این یک اتفاق بی معنی است.وقتی قرارداد بسته می شود تمام شده است و نمی شود تغییری ایجاد کرد.البته در پرداخت ها مشکلی نیست و باشگاه سر وقت به قولش عمل کرده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد