تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پديده در سومين هفته متوالي از کسب نتيجه خوب بازماند تا تبديل به يک تيم ميانه جدولي شود. البته آنها امروز استحقاق شکست نداشتند.



پدیده بازی را خوب آغاز کرد و به گل رسید اما پیکان در ادامه با بازی هوشمندانه به دو گل رسید و با پیروزی از زمین خارج شد.

هفته دهم لیگ برتر،ورزشگاه:ثامن الائمه،تماشاچی: 5000 نفر
داور: البرز حاجی پور،کمک ها: مهدی الوندی،حسین رحیمی پور

گل ها: یووانویچ(3)(پدیده)، جهانگیرعسگری(14)،سعید دقیقی(65) (پیکان)
اخطار: رحمتی(پیکان)، خیری(پدیده)

پدیده: مجتبی روشنگر،میلان یووانویچ، ایگور پراهیچ،مسعود نظرزاده(74- یونس شاکری)،اکبر صادقی،گوران کندویچ،کیوان امرایی(62- علی چوپانی)،عباس محمد رضایی،رضا عنایتی،رضا ناصحی و میلاد غریبی (74-علی چوپانی)
سرمربی: علیرضا مرزبان

پیکان: مهدی رحمتی،محمد نصرتی،آرمان قاسمی،سید علی حسینی،محمد صادق بارانی،سیاوش یزدانی،ساموئل(53- میلاد نوری)،سعید دقیقی،جهانگیرعسگری(58- امیرحسین فشنگچی)،محمد سوراکا و میت اترویچ(76-امیرحسین امیری)
سرمربی: منصور ابراهیم زاده

شرح بازی:
3 فرصت عالی در 5 دقیقه آخر بازی  می‌ توانست همه چیز را به سود شاگردان علیرضا مرزبان رقم بزند. اما پدیده که امروز روی شانس نبود، در نهایت با از دست دادن فرصت های بیشمار، دومین باخت خانگی متوالی را تجربه کرد. جالب اینکه آنها در بازی قبلی هم در کرج به سایپا باختند، اگرچه آن شکست با باخت امروز متفاوت بود.

پدیده بازی را خوب آغاز کرد و توسط پراهیچ به گل رسید اما پیکان با بازی هوشمندانه 2بار توسط عسگری و دقیقی دروازه روشنگر را باز کرد و با حفظ این 2 گل اولین پیروزی خارج از خانه خود در لیگ را به دست آورد تا سروسامانی به وضعیت خود داده باشد. آنها هفته پیش هم ملوان بندرانزلی را شکست داده بودند.
نکته جالب توجه این بازی کاهش تعداد هواداران پدیده به نصف بود. این نشان  می‌ دهد طرفداران فوتبال در ایران فصلی و قائل به نتیجه هستند.

شرح گل ها:
1-0(پدیده)میلاد غریبی از روی نقطه کرنر توپ را به محوطه جریمه فرستاد که یووانویچ گل پدیده را به ثمر رساند.

1-1(پیکان)آترویچ توپ را ارسال کرد که جهانگیر عسگری گل تساوی را زد.

1-2(پیکان)سعید دقیقی پا به توپ رفت وبعد از دریبل مدافع حریف دروازه را باز کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد