تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بازيکنان و مربيان پيشين پرسپوليس به عيادت مهاجم اسبق استقلال رفتند.



علی دایی، حمید استیلی، علی لطیفی، بهنام ابوالقاسم‌پور، صادق ومرزیار، سردار مومنی، احمدرضا عابدزاده و مهدی مهدوی‌کیا امروز به عیادت غلامحسین مظلومی در بیمارستان ولیعصر رفتند.

در شرایطی که گفته می‌شود دایی با استیلی و دستیارانش مشکل دارد اما آنها امروز بدون مشکل، بگو و بخند و شوخی کردند.

* غلامحسین مظلومی از حضور بزرگان پرسپولیس تشکر کرد.

* علی دایی در مورد عیادت از مظلومی گفت: مظلومی اسطوره فوتبال ما بوده و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ ایران است، خوشحالم که شرایط او بهتر شده و امیدوارم از این بهتر شود.

وی از صحبت در مورد شرایط روز فوتبال خودداری کرد.

* حمید استیلی هم در خصوص خوش و بشی که با دایی داشته اظهار داشت: کدورتی بین ما نبوده هرجا همدیگر را می‌بینیم خوش و بش می‌کنیم.

وی ادامه داد: خوشحالم امروز به ملاقات مظلومی آمدم، او مربی من بوده و خیلی چیزها از این بزرگ یاد گرفتم. مظلومی از اسطوره‌های اخلاق کشور ماست و امیدوارم هرچه زودتر خوب شود.

* احمدرضا عابدازده هم در تمجید از مظلومی خاطرنشان کرد: غلامحسین مظلومی از بزرگان ایران بوده و باید همیشه مورد احترام باشد. او از نظر اخلاقی انسان شریفی است. اینجا بحث استقلال و پرسپولیس نیست و وظیفه ما بود که به مظلومی سر بزنیم.

عابدزاده در پایان به شوخی خطاب به مظلومی گفت: امروز ما پرسپولیسی‌ها 6 نفر هستیم و شما را 6 تایی کردیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد