تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال استقلال در سال 71 نتایج خوبی نگرفت اما با برنامه ریزی های من درآوردی مسئولان وقت فدراسیون، به دسته سوم سقوط کرد و سال بعد دوباره به لیگ دسته اول بازگشت!



استقلال که در سال 70 قهرمان آسیا شده بود، بازیکنان زیادی را از دست داد اما خیلی از نفرات، این تیم را در دسته سوم نیز همراهی کردند که یکی از آنها امیر قلعه نویی سرمربی فعلی استقلال بود.

عکس زیر مربوط به انتشار خبر نتیجه دیدار این تیم برابر پورای تهران است که با برتری یک بر صفر آبی ها همراه شد.

قلعه نویی تنها گل بازی را به ثمر رساند تا تیمش به قهرمانی در دسته سوم نزدیک شود.

عکس تیم استقلال در لیگ دسته سه

عکس تیم استقلال در لیگ دسته سه

 

 بحث مهم کنفرانس مطبوعاتي امروز اميرقلعه نويي اصرار او روي اين نکته بود که برخلاف گفته ها و شايعه هاي دشمنانش در اين چند روز ، او در زمان سقوط استقلال به دسته سوم هم به اين تيم وفادار مانده است.

 به گزارش "تک گل" ، این عکس قدیمی، مربوط به زمانی است که استقلال از دسته سوم به دسته اول بازگشته بود و برای فتح جام تلاش می کرد. این بازی مربوط به پنجشنبه ای زمستانی در سال 1374 است که استقلال در آن 3-1 بهمن را با داوری جنجالی حسین عسگری شکست داد و دست بهمن را از جام کوتاه کرد.

قلعه نویی در ابتدای بازی با مارکار آقاجانیان کاپیتان بهمن دست می دهد؛ مردی که بعدا دستیار قلعه نویی شد و به تیم ملی هم رفت.

عکس تیم استقلال در لیگ دسته سه

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد