تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کمتر به خاطر داريم چهره ي با اعتماد به نفس و خندان احمدرضا عابدزاده چنين برافروخته و خشمگين شده باشد.



به گزارش "تک گل" آنچه که شب گذشته در ورزشگاه غدیر رقم خورد برای طرفداران فوتبال قابل باور نبود. اینکه احمدرضا عابدزاده در رفتاری غیر معمول از کنار خط فاصله بگیرد و قصد درگیری با بازیکن حریف راداشته باشد. تا آنجا که به خاطر داریم برای عابدزاده نگاه و اشاره ای کافی بوده است و شاید او بعد از محرومیتش پس از دربی جنجالی 1373 هرگز در زمین فوتبال با کسی درگیر نشده بود. چه، او مظهر تسلط و اعتماد به نفس در فوتبال ایران بوده است.

آنچه روز گذشته در ورزشگاه غدیر اتفاق افتاد آنقدر غیر منتظره بود که اعضای کادر فنی راه آهن نیز آن را باور نمی کردند و در مقابل هجوم مربی گلرهایشان غافلگیر به نظر میرسیدند. احمدرضا با ان هیکل تنومند بی محابا پیش میرفت و اگر دفاع چند لایه ی بازیکنان راه آهن نبود اتفاقات بدتری هم به وقوع می پیوست. هنوز کسی نتوانسته با عابدزاده صحبت کند و از کم وکیف ماجرا مطلع بشود اما آنچه از ظاهر امر بر میامد این است که وقتی عابدزاده در صحنه درگیری غلامی و کولی بالی برای حمایت از بازیکن تیمش از روی نیمکت بلند شد کولی بالی با به زبان آوردن فحش های فارسی باور نکردنی او را چنان عصبانی کرد که لابد از یاد هیچ کس نخواهد رفت. شاهدین عینی در کنار زمین مثل عابدزاده از شنیدن توهین های بازیکن اهل مالی استقلال خوزستان متعجب شده بودند و البته چندتایی از آنها هم در درگیری حضور پیدا کردند تا پشت مربی تیمشان دربیایند. چهره ای که محبوب ترین بازیکن تاریخ فوتبال ماست و احترامش همیشه واجب حتی اگر از روی عصبانیت دوربین نماینده صدا و سیمارا زیر پا خرد کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد