تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدافع تنومند استقلال مدعي است تيمش به راحتي پتانسيل قهرماني در اين فصل را دارد.



به گزارش "تک گل"، حنيف عمران‌زاده که به دليل مصدوميت در اين فصل نتوانسته براي تيمش به ميدان برود از هفته آينده تمرينات گروهي‌اش را آغاز مي‌کند. مدافع استقلال در گفت و گو با ورزش سه، ادعا مي‌کند تيمش مي‌تواند در اين فصل به راحتي قهرمان شود.

عمران‌زاده درباره شرايط بدني‌اش و اينکه چه زماني براي حضور در ترکيب استقلال آماده مي‌شود، اينطور گفت: يک هفته‌اي است که تمرينات هوازي و قدرتي‌اش را شروع کرده‌ام و 38 روز است که فيزيوتراپي نمي‌کنم. با توجه به شرايط بدني‌ام يک هفته ديگر تمرينات گروهي را آغاز خواهم کرد.

وي ادامه داد: کارهاي هوازي را دنبال مي‌کنم و کمي ترس دارم که بدنم در تمرينات گروهي نکشد و مصدوم شوم. با مشورتي که با دکتر نوروزي و اميرخان خواهم داشت طي 7-8 روز آينده تمرينات گروهي را آغاز خواهم کرد.

مدافع استقلال در مورد اينکه چگونه استقلال بعد از 3 شکست پياپي، همچنان در کورس قرار دارد گفت: خدا را شکر بازيکنان و کادرفني اين اعتقاد را داشتند که تيم در بحران قرار ندارد و با حفظ روحيه توانستند از آن شرايط بيرون بيايند. اينجا جا دارد از هيات مديره استقلال آقاي افشارزاده، صاحب‌پناه، افجه، توفيقي، نظري جويباري و منصورخان پورحيدري تشکر کنيم که آرامش را به تيم منتقل کردند.

وي ادامه داد: هيات مديره استقلال نشان دادند که واقعا فوتبالي هستند و با درک شرايط تيم و با وجود 3 باخت پياپي جريمه‌اي در نظر نگرفتند و تيم را حمايت کردند.

عمران زاده بدشانسي را عامل عدم نتيجه‌گيري تيمش عنوان مي‌کند: به شخصه از نوع بازي تيم لذت بردم و کيف کردم. به دليل مصدوميت بيرون بودم و کاملا مي‌توانستم شرايط تيم را ببينم. توپ‌هاي‌مان با بدشانسي وارد دروازه حريفان نمي‌شد و اگر مي‌توانستيم در آن سه بازي هم نتيجه بگيريم الان شرايط فوق‌العاده‌تري داشتيم. خوشبختانه با برد مقابل ملوان روحيه هم به جمع بازيکنان برگشت و ان‌شاءاله با ادامه اين روند قهرماني دور از دسترس نخواهد بود.

عمران‌زاده که روز گذشته ميهمان برنامه ويتامين 3 ويژه عيد قربان بود درباره اين برنامه و کري‌خواني‌اش با سوشا مکاني اينطور گفت: خيلي خوشحال شدم که مجري برنامه يک استقلالي چند آتشه بود و علي مرادي از اين پس يکي از دوستان عزيز من خواهد بود. از بين پرسپوليسي‌ها علي ضيا، پژمان بازغي و حسين سليماني را دوست دارم.

مدافع استقلال درباره شانس تيمش براي قهرماني اين فصل ليگ برتر هم گفت: تيم خوبي داريم و اگر مصدومان برسند و ملي‌پوشان که الان شرايط خوبي دارند، شرايط بهتري پيدا کنند مطمئنا به راحتي قهرمان خواهيم شد و اين قول را از همين جا به همه هواداران مي‌دهم. کادرفني استقلال هيچ وقت تمام بازيکنان را در اختيار نداشت و اميدوارم با آمادگي تمام بازيکنان فصل خوبي را رقم بزنيم.

عمران‌زاده درباره تعدد مصدوميت در خط دفاع استقلال و ضعف اين تيم در اين نقطه هم گفت: معتقدم ضعفي نداشته‌ايم و تمام بازيکناني که به ميدان رفته‌اند تمام تلاش خود را کرده‌اند. مثلا هاشم بيگ زاده که يک دفاع چپ است در اين پست هم عملکرد خوبي داشت. شايد از نظر کيفي در دفاع چپ نمره 10 بگيرد و در دفاع وسط نمره 9 اما در هر صورت عملکرد خوبي داشت.

مدافع استقلال که در اين سال‌ها هميشه يکي از منتقدين پرداختي‌هاي مالي در باشگاهش بود درباره شرايط استقلال در اين فصل گفت: اگر چشم نزنيم بايد بگويم از نظر مالي حمايت خوبي داشتند و کاملا هواي تيم را داشته‌اند. در طول 6-7 سالي که در استقلال بودم هيچ وقت چنين شرايطي را مشاهده نکرده بودم.

وي در پايان گفت: البته آقاي فتح الله زاده هم زحمت زيادي مي‌کشيدند و فقط از نظر مالي مشکل داشتند. اما در حال حاضر وقتي ساعت 6 و نيم صبح به باشگاه مي‌رويم افشارزاده در آنجا حاضر است و تمام کارمندان و اعضاي هيات مديره هم حضور دارند و به خوبي جوابگو هستند. حاجي فتح الله زاده هم همانطور که گفتم زحمت کشيدند اما به خاطر بي‌پولي هميشه فراري بودند

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد