تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تمرين امروز پرسپوليس نيز پشت درهاي بسته برگزار خواهد شد.



برگزاری تمرین دیروز پرسپولیس پشت درهای بسته اسباب غافلگیری و البته کدورت خاطر هواداران و اصحاب رسانه ها را فراهم آورد. چرا که آن ها توقع داشتند مثل همیشه بدون هیچ مشکلی راهی درفشی فر شده و تمرین پرسپولیس را رصد کنند.

اما به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس فعلا سیاست برگزاری تمرین پشت درهای بسته را اتخاذ کرده اند. سیاستی که دیروز با انتقادات زیادی به خصوص از سوی شبکه های مختلف خبری مواجه شد. در این ارتباط خبردار شدیم، تمرین امروز پرسپولیس نیز پشت درهای بسته برگزار شده و درخشان و یارانش آخرین تمرین خود پیش از رویارویی با سایپا را هم قرار است به دور از چشم خبرنگاران و هواداران انجام دهند. اتفاقی که البته با توجه به برگزاری تمرین آخر تا حدی عادی و طبیعی به نظر می رسد. در این میان اگرچه منتقمی و دیگر مسئولان پرسپولیس دلیل اصلی اتخاذ تصمیم برگزاری تمرینات پشت درهای بسته را هنوز اعلام نکرده اند، اما به نظر می رسد جدال این روزهای صداو سیما بر سر مسئله حق پخش و تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر راه ندادن دوربین های صداوسیما به استادیوم ها، یکی از دلایل اتخاذ این تصمیم از سوی مسئولان تصمیم گیرنده باشگاه پرسپولیس بوده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد