تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حامد لک از تصادف وحشتناکي که يکي دو روز پيش برايش پيش آمد جان سالم به در برد و از اين جهت خدا را شکر مي کند.



دروازه بان 23 ساله تراکتورسازی در این باره می گوید:« خدا خیلی دوستم داشت که آسیب انچنانی به من نرسید. سرعت اتومبیلی که در آن نشسته بودم بالا بود و به همین خاطر راننده نتوانست اتومبیل را کنترل کند و منحرف شدیم.تصادف وحشتناکی بود و خدا رحم کرد که زنده ماندم و آسیب آنچنانی به من نرسید. البته یک مقدار کوفتگی داشتم که برطرف شد»

لک در مورد شرایط تراکتورسازی می گوید:« مگر از این بهتر هم شرایط داریم؟ ما صدر جدول هستیم و در جام حذفی هم به دور یک هشتم نهایی صعود کرده ایم. همه چیز بر وفق مراد است اما باید مراقب باشیم که حواشی به تیم ما ضربه نزند و این شرایط را از ما نگیرد. همه باید حواس مان جمع باشد تا به همین روند ادامه بدهیم»

با اینکه حامد لک این فصل عملکرد خوبی داشته اما شایعه شده که قرار است مهدی رحمتی در نقل و انتقالات نیم فصل به تراکتورسازی برود. دروازه بان تراکتورسازی در این مورد می گوید:« ایرادی ندارد. رسول خطیبی سرمربی تیم است و نفر اول کادر فنی. او باید در مورد بازیکنان جدید تصمیم بگیرد نه من. به نظر خطیبی، نه تنها در این مورد بلکه همه موارد احترام می گذارم. چون او مربی جوان و خوبی است و امیدوارم که همیشه موفق باشد. ضمنا قدم مهدی رحمتی هم روی چشم من. از آمدنش استقبال می کنم، چون عاشق رقابت هستم»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد