تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 درخشان سه ساعت قبل از بازي با سايپا، شرايط پرسپوليس را در آستانه اين ديدار مهم ناخوشايند توصيف مي‌کند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، درخشان غیبت 3 بازیکن اصلی را عامل مهم این وضعیت عنوان داشته و می‌گوید: محمد نوری متاسفانه دچار بیماری شده وشدت این بیماری به حدی بوده است که نمیتوانیم از او در بازی برابر سایپا بهره ببریم ،هادی نوروزی هم دوباره با کشیدگی عضله پایش مواجه شده ورضا حقیقی هم 3 اخطاره است و نمیتواند ما را همراهی کند ،او درباره شایعه نشستن پیام صادقیان روی نیمکت هم می گوید:پیام در حدی که از او داریم آمادگی جسمی ندارد اما آنقدر توانایی دارد که در نیمه دوم هم از او استفاده کنیم ،برای تیم مفید واقع می شود.

درخشان در پاسخ این ایده که پرسپولیس می تواند مثل سال 1374 که با آمدن استانکو و او از نیمه فصل جان گرفت و قهرمان پایان فصل شد می گوید؛ آن بازیکنهای ما بهترین های ایران بودند، در آن سال به اندازه ای ستاره داشتیم که نمیدانستیم از چه افرادی استفاده کنیم!

درخشان برای تاکید در فراوانی نیروهای انسانی آن سال میگوید؛این افراد آنقدر زیاد بودند که ما وقتی تیم را ارنج میکردیم از این که نمیتوانستیم از وجود بقیه استفاده کنیم افسوس می خوردیم ، بشمارید: عابدزاده، نکیسا، پیروانی، رهبری‌فر، محبوب، گل‌محمدی، سعداوی، مهدوی کیا، شاهرودی، کلهر، براتپوری، عاشوری، نامجومطلق، عبدی، داداش زاده، شیرمحمدی، شافعی، کرمانی، پیوس، دایی، ترابیان و... ما کاری به کیفیت بازیکنان نداریم اما خداوکیلی شرایط حالا با آن زمان یکی بود؟

به هرحال او چاره ای جز موفقیت ندارد . اگرچه سایپا مانع بلندی است .

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد