تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ديدار دو تيم استقلال خوزستان و نفت مسجد سليمان با تساوي بدون گل به پايان رسيد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، هفته دوازدهم لیگ‌برتر، ورزشگاه غدیر اهواز، تماشاچی:500 نفر

داور: احمد صالحی، کمک ها: سعید قاسمی،علی اکبر نوری
اخطار:کاردوست دقیقه 36 مجید حیدری دقیقه 57 صادق صادقی 69(استقلال خوزستان)

استقلال‌خوزستان: پرویز کریمی، مجید حیدری، محمد طیبی، محمد ابراهیم خسروی، میثم مجیدی، رضا کاردوست، میثم دورقی، هادی خنیفر، مهدی مومنی، روح الله سیف اللهی(79 اوسانی) و دیابارا(66 صادقی)
سرمربی: عبدالله ویسی

نفت مسجد سلیمان: رضا حیدری، حمید بوحمدان، میلاد زنیدپور، حسین مالکی، محمود تیغ نورد، میلاد سلیمان فلاح (60 درویشی)، سید جلال عبدی، محمد مدملیسی، کارلوس دوسانتوس، سعید سالار زاده و میلاد جعفری
سرمربی: بهروز مکوندی

شرح بازی:
دو تیم از ابتدای بازی موقعیت داشتند و بازی متعادل برگزار می شد. نفت مسجد سلیمان روان تر در زمین بازی می کرد و ظاهرا غیبت ویسی به خاطر محرومیت در این بازی روی عملکرد بازیکنان این تیم تاثیر گذاشته بود. ابتدای بازی از سوی هر دو تیم طوفانی تر بود اما به مرور بازی در وسط زمین پیگیری شد. استقلال خوزستانی به عملکرد داور هم اعتراض داشتند.

دقایق حساس:
دقیقه 6: حسین مالکی با دروازه بان استقلال خوزستان تک به تک شد اما توپ را به آسمان زد.
دقیقه 8: سیف اللهی پا به توپ جلو آمد و شوت محکمی کرد که بوحمدان توپ را به بیرون فرستاد.
دقیقه 36: عبدی در محوطه جریمه روی کاردوست خطا کرد که داور به دلیل تمارض به کاردوست کارت زرد نشان داد و استقلال خوزستانی ها اعتراض کردند.
دقیقه 48: مهاجمان استقلال خوزستان توپ را سانتر کرد که توپ به دست به مدافع نفت برخورد کرد اما داور خطا نگرفت. در حالی که استقلالی ها اعتقاد داشتند پنالتی بوده.
دقیقه 59:مهدی مومنی پا به توپ نفوذ کرد که دروازه بان نفت از دروازه بیرون آمد و توپ را گرفت. مومنی اعتقاد داشت رضا حیدری دروازه بان نفت خطا کرده.
دقیقه 61: باز هم مهدی مومنی وارد محوطه جریمه شد که بوحمدان او را متوقف کرد و استقلالی ها باز هم اعتقاد داشتند خطا شده است.
دقیقه 77: حسین مالکی از جناح چپ نفوذ کرد که توپ به عبدی رسید و ضربه روی پای او بیرون رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد