تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حميد درخشان با انتقاد از حرفهاي سرمربي سايپا پرسپوليس را شايسته برد در اين بازي دانست .



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، درخشان گفت: بازی خوبی بود اما روز خوبی برای ما نبود. حریف دو خطر روی دروازه ما بیشتر نداشت. در مقابل ما فرصت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.


تیم شما حتی یک موقعیت گل هم نداشت

حمید درخشان بعد از باخت تیمش مقابل سایپا از حرف های جلالی و برتری او در زمین ناراحت شده بود با ناراحتی عنوان کرد: همه کسانی که در استادیوم بودند، دیدند کهسایپا حتی یک موقعیت گل هم نداشت.

روز بد پرسپولیس

بازی خوبی بود و به نظر من با وجود اینکه بازیکنان جوان ما موقعیت های زیادی داشتند روی اشتباه دروازه بان ما از 40 متری گل خوردیم و پس از آن هم موقعیت زیادی بدست آوردیم که گل نشد. امروز روز خوبی برای پرسپولیس نبود.

بنگر در خط حمله

تیم ما در نقاط زیادی باید تامین شود، مخصوصا خط حمله که طبیعتا با وجود نفرات تهاجمی مصدوم و محرومی که داریم. بضاعت ما در این خط کم است. آنقدر در این خط حمله فقر داریم که مجبور شدیم مقابل سایپا بنگر را به خط حمله اضافه کنیم. 5 فرصت طلایی را از دست دادیم، از 40 متری هم توپ وارد دروازه ما شد.

بازیکنان ما اروپایی نیستند

تماشاچی هر چه دلش می‌ خواهد می‌ تواند بگوید و انتقاد کند اما از نظر فنی برتر و سرتر از سایپا بودیم، گل آنها هم شانسی بود و دلیل بر ضعف پرسپولیس نمی‌ شود. ما فرصت های زیادی خلق کردیم و به گل رسیدیم اما شما دیدید که درست است که سایپا بیشتر از ما توپ را در اختیار داشت اما نمی‌ توانست موقعیت خلق کند. من در این دیدار از بازیکنان جوان استفاده کردم اما خب بازیکنان ما کاراکتر اروپایی و حرفه ای ندارند، شما ببینید 3 فرصت را یک نفر از دست داد، 3 تای دیگر را گلر گرفت و 3 تای دیگر را هم یکی دیگر گل نکرد. (باخنده) هم دفاع کردیم هم خوب خلق موقعیت اما به گل نرسیدیم، من از عباس زاده و بازیکنان جوانم در خط حمله ام راضی هستم.

خلیلی، بازگشت به گذشته

خلیلی سنش زیاد است و مربیگری سلیقه ای است، من دوست ندارم به عقب برگردم، دوست ندارم بازیکنی را جذب کنم که در گذشته بوده. قبول دارم که در خط حمله فقر داریم و باید فقرمان را تا نیم فصل حل کنیم.

نگفتم قهرمان می‌ شویم

جعفرپور بازیکن سپاهان بوده، در جام باشگاه ها هم بازی کرده و من برای دفاع راست او را به تیم آوردم، نمی‌ دانم چرا این بحث به وجود می‌ آید که او روی حساب خاصی برای تیم ما بازی می‌ کند. من کی گفته ام که با همین تیم و همین نفرات قهرمان می‌ شوم، اگر کسی چنین مدرکی دارد بیاید و به من نشان بدهد.

بضاعت تیم ما همین آدم هاست

امروز سه، چهار تغییر اساسی در تیم داشتیم. نوروزی، نوری، حقیقی بازیکنانی هستند که می‌ توانند به خط حمله تیم ما کمک کنند، بضاعت من همین آدم ها هستند. شما ببینید من مایکل را یک پست جلوتر به زمین فرستادم اما اگر بازیکن ایرانی بود قبول نمی‌ کرد و می‌ گفت من بد بازی کرده ام و پست تخصصی ام نبود، خیلی هم خوب بازی کرد شاید در بازی آینده یک خط جلوتر به میدان برود.

فریاد مظلومیت

ما مظلوم واقع شدیم، شما ببینید بازیکنان ما را سرباز اعلام کردند و حالا ما در همان پست ها دچار مشکل شدیم اما لیست را می‌ گذارند جلوی تراکتوری ها و می‌ گویند انتخاب کن، این تبعیض است و عادلانه نیست که ما بمانیم و فریاد بزنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد