تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: شنيده‌ام سياسي اسپانسر استقلال است و به نظرم باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال يک اسپانسر دارند.



حسین کاظم‌پور در مورد قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با اسپانسر خود اظهار داشت: بالاخره هر قراردادی پستی و بلندی خاص خودش را دارد و قرار نیست هیچ قراردادی تا پایان دنیا ادامه‌دار باشد. من چند روز پیش از طریق رسانه‌ها متوجه شدم این اتفاق رخ داده است. قطع همکاری با اسپانسر، با ما که عضو هیئت مدیره هستیم هماهنگ نشده بود. بالاخره ما عضو هیئت مدیره هستیم و باید از این مسائل خبر داشته باشیم.

وی ادامه داد: حسم این است که آقایان در مورد اسپانسر شتاب‌زده عمل کردند، در ضمن کسی که خودش تصمیم می‌گیرد خودش هم باید پاسخگو باشد. نتیجه تصمیم‌گیری انفرادی همین می‌شود. آقایان که ما را در این تصمیم‌گیری مهم سهیم نکردند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شنیده می‌شود حمیدرضا سیاسی می‌خواهد اسپانسر خود را به این باشگاه بیاورد، خاطرنشان کرد: مگر می‌شود هر کسی اسپانسر خودش را بیارد؟ حتماً بعداً هم می‌خواهند بگویند با این اسپانسر هم به مشکل خوردند! این کارها همه چیز را به هم می‌ریزد و به نفع مجموعه پرسپولیس نیست.

کاظم‌پور در مورد اینکه شخصی به عنوان مالک ورزشگاه درفشی‌فر اعلام کرده باشگاه پرسپولیس برای در اختیار داشتن این ورزشگاه باید متری شش میلیون تومان پول بدهد، عنوان کرد: وقتی سیستم دچار مشکل باشد هر کسی ادعایی می‌کند. چیزی که من در صورت‌های مالی دیدم این است که این ورزشگاه متعلق به سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش و جوانان است. نمی‌دانم این فرد چطور این ادعا را مطرح کرده است اما باید بپرسم که این مالک تا الان کجا بوده است؟ البته وقتی اوضاع شلوغ باشد هر کسی ادعایی می‌کند.

وی در واکنش به اینکه حمیدرضا سیاسی می‌خواهد به صورت تک نفره باشگاه پرسپولیس را اداره کند، عنوان کرد: این حرکت زشتی است و من آن را تأیید نمی‌کنم. اینگونه تصمیم‌گیری به نفع مجموعه نیست. اگر خردجمعی نمی‌خواستند چرا هیئت مدیره تشکیل دادند؟

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا امضای اعضای هیئت مدیره این باشگاه در اداره کل ثبت شرکت‌ها ثبت نشده است، تأکید کرد: این حرف درست است. من خواهان رفع این مشکل شدم اما هیچ اقدامی صورت نگرفت. نمی‌دانم تا الان امضا‌ها چطور بوده است. البته ما زیر صورتجلسه‌ای را امضا کردیم که دو وزیر آن را امضا کرده بودند و قاعدتاً باید این صورتجلسه ثبت می‌شد. البته عدم ثبت امضا غیرقانونی نیست ولی باید این مشکل حل شود.

کاظم‌پور در خصوص اینکه شنیده می‌شود حمیدرضا سیاسی اسپانسر باشگاه استقلال هم هست، گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام به نظرم باشگاه پرسپولیس و استقلال یک اسپانسر دارند! البته حسم اینطور می‌گوید.

«گفته می‌شود سیاسی با شرط اینکه باشگاه پرسپولیس را به او بدهند تقبل کرده مخارج باشگاه استقلال را هم تأمین کند»، وی در واکنش به این موضوع خاطرنشان کرد: احتمال هر اتفاقی وجود دارد، البته اگر این موضوع صحت داشته باشد جای تأسف دارد. مگر می‌شود پیش از اینکه صورت‌های مالی بررسی شود برای باشگاه قیمت گذاری کرد؟ البته از آقایان چیزی بعید نیست.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به نظر می‌آید دوستان با هم هماهنگ هستند و می‌خواهند هر کاری انجام بدهند تا باشگاه مردمی پرسپولیس نابود شود. شما نگاه کنید اسپانسر باشگاه استقلال به این باشگاه پول تزریق نمی‌کند اما تمام کارهای این باشگاه به خوبی پیش می‌رود، واقعاً این موضوع عجیب است!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد