تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دومين شکست تراکتورسازي در ليگ برتر اين بار در خانه رقم خورد. آنها با اين باخت فولاد، سپاهان و استقلال و ... را خوشحال کردند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" از ساعت 17 دو تیم تراکتورسازی و پیکان مسابقه حساسی را در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار کردند که پیکانی ها برنده این جدال بودند.

ساعت 17:00، ورزشگاه یادگار امام، تماشاچی: 20000نفر
داور:غلامرضا جباری، کمک ها: حسین طالقانی،حسن یوسفی
اخطار: خالد شفیعی28 از تراکتور ؛ امیرحسین فشنگچی 82 ، محمد نصرتی 83 ، آرمان قاسمی 84 از پیکان
اخراج: خالد شفیعی 64 از تراکتور (با دریافت کارت زرد دوم)

تراکتورسازی: داود نوشی صوفیانی، احمد آل نعمه (46 میرهانی هاشمی)، فرشاد احمدزاده (70 بیکای)، محمد ایرانپوریان، شاهین ثاقبی (70 احمد کامدار)، خالد شفیعی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، محسن دلیر، سامان نریمان جهان و لوسیانو ادینهو
سرمربی: رسول خطیبی

پیکان: سید مهدی رحمتی، حمید رضا دیوسالار، محمد نصرتی، آرمان قاسمی، سید علی حسینی (76 جهانگیر عسگری)، سید امیرحسین امیری، جی لوید ساموئل، امیرحسین فشنگچی(89 وحید حیدریه)، سعید دقیقی، میلاد نوری و سیاوش یزدانی
سرمربی: منصور ابراهیم زاده

شرح بازی:
درخشش سعید دقیقی بازیکن سابق تراکتور سومین باخت را به رسول خطیبی تحمیل کرد.دقیقی همان ابتدای بازی گل زد و در ادامه تراکتوری ها هر چه زدند یا بیرون رفت یا رحمتی مهار کرد.رحمتی موقعیت های زیادی را در این بازی مهار کرد و به گلزنان تراکتور اجازه خودنمایی نداد.
در نیمه دوم باز هم پیکان روی ضد حملات به گل رسید و تراکتوری ها برای جبران سراسر حمله شدند. قرمزپوشان تبریزی موقعیت های زیادی را خلق کردند و مدام به داور معترض بودند. در نهایت پیکان این بازی را برد تا روند صعودی اش ادامه دار باشد.این تیم در جام حذفی نسبتا ساده ای پیش رو دارد که با برد در آن به شرایط خوبی خواهد رسید. در عین حال تراکتور هم که می توانست فاصله عمیقی در صدر جدول ایجاد کند دیگر حاشیه امنیت سابق را ندارد.

شرح گل‌ها:
1-0(پیکان) بعد از اینکه تراکتور بازی را شروع کرد حمید رضا دیوسالار توپ را از تراکتوری ها گرفت و نفوذ کرد و توپ را به محوطه جریمه فرستاد و دقیقی با ضربه سر گل زد.
2-0(پیکان)در یک ضد حمله سعید دقیقی پا به توپ جلو رفت که روی اشتباه مدافعان تراکتور توپ به میلاد نوری رسید و او گل دوم تیمش را با شوتی به ثمر رساند.
2-1(تراکتورسازی)احمدکامدار پا به توپ جلو رفت و تپ را به ایرانپئریان پاس داد که عسگری در محوطه جریمه روی این بازیکن خطا کرد که داور پنالتی گرفت. ایرانپوریان ضربه پنالتی را خودش گل کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 10: سعید دقیقی مهاجم پیکان خالد شفیعی را جا گذاشت و در موقعیت تک به تک توپ را به بیرون زد.
دقیقه 22:مهدی کیانی از فاصله دور شوت محکمی زد که توپ به تیر دروازه رحمتی خورد و بیرون رفت.
دقیقه 28: روی اشتباه احمد آل نعمه سعید دقیقی باز هم صاحب موقعیت شد که گردانی پشت محوطه جریمه روی او خطا کرد و او را متوقف کرد.
دقیقه 43: ایرانپوریان توپ را سانتر کرد که توپ به ادینهو رسید و ضربه سر او را رحمتی با مشت برگرداند و در برگشت نریمان جهان توپ را سانتر کرد که رحمتی باز هم توپ را برگرداند . توپ جلوی پای کیانی افتاد که در نهایت شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 45: فرشاد احمدزاده توپ را برای ادینهو فرستاد که شوت او با فاصله کمی بیرون رفت.
دقیقه 82:احمد کامدار پا به توپ نفوذ کرد که او را با خطا متوقف کردند و داور خطا نگرفت.
دقیقه 84:سامان نریمان جهان از وسط زمین نفوذ کرد و شوت سرکشی زد که فاصله کمی توپ راهی اوت شد.

حواشی این دیدار:
*ششگلانی تا شروع بازی مراقب بود تا هیچ دوربینی وارد ورزشگاه نشود و با این شرایط این دیدار آغاز شد.
*بابک نهرین کمدین تبریزی برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود که با استقبال شدید هواداران روبرو شد.
*مسیر ویژه حضور خبرنگاران به استادیوم مسدود بود که خبرنگاران مجبور شدند 3 کیلومتر راهپیمایی کنند.
*سعید دقیقی بعد از اینکه به تیم سابقش گل زد خوشحالی نکرد. هنگامی که بازیکنان پیکان برای شادی کردن سمت او رفتند دستش را بالا برد و قدم زنان به وسط زمین رفت.
*در دقیقه 38 روی ادینهو خطا شد که داور نگرفت و در برگشت مهدی کیانی صاحب توپ شد و او را متوقف کردند که داور باز هم خطا اعلام نکرد و کیانی به شدت اعتراض کرد. هواداران هم علیه داور بازی شعار دادند.
*فرید کریمی بازیکن تراکتور که در لیست 18 نفره حضور نداشت در بین تماشاگران بازی را تماشا کرد.
*بعد از گل دوم پیکان مهدی رحمتی بازی را دیر شروع کرد که داور به او تذکر داد و اخطار نگرفت.
*بعد از اینکه رسول خطیبی فرشاد احمدزاده را از زمین بیرون کشید او قهر کرد و قصد داشت به رختکن برود که ابراهیمی دنبال او رفت و این بازیکن را روی نیمکت نشاند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد