تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

هفته دوازدهم ليگ‌برتر، يک هفته تاريخي است. از اين جهت که به جز يکي، دو مسابقه که با دوربين هاي هيات ها ضبط شدند هيچ بازي قابل بازبيني نيست.



 به گزارش "تک گل"، 11 بازیکن برتر این هفته که در گفت‌وگو با مربیان تیم های مختلف لیگ انتخاب شده اند، به شرح زیر در تیم منتخب هفته جای گرفته اند.

دروازه‌بان:
سیدمهدی رحمتی(پیکان): اگرچه وحید طالب لو و رشید مظاهری دو دروازه‌بان های راه‌آهن و ذوب‌آهن واکنش های نجات بخشی در بازی های این هفته داشتند اما مهدی رحمتی بیشترین تاثیر را در پیروزی تیمش برابر بهترین خط حمله لیگ‌برتر ارائه کرد و تیمش را به یک پیروزی بسیار ارزشمند رهنمون ساخت.

مدافعان:
پیروز قربانی(صبا): مدافع 36 ساله صبا برای دومین هفته متوالی به عنوان یکی از مدافعان برتر لیگ در تیم منتخب هفته جای می‌ گیرد که نشان دهد جوانی دوباره در فوتبال شروع کرده است. او سومین بازیکن مسن لیگ‌برتر است.

ابراهیم شکوری(سایپا): بازیکن 31 ساله ای که به عنوان مازاد پرسپولیس 3 سال پیش به تیم سابقش برگشت از همه بازیکنان حریف بهتر بود، یک بار به تیر دروازه زد و نقش مهمی در پیروزی سایپا ایفا کرد.

مجید ایوبی(سایپا): این مدافع وسط سایپا در بازی مقابل پرسپولیس مهمترین حرکت نجات بخش یک دفاع در این هفته را انجام داد. به همین جهت در تیم منتخب هفته جای گرفته است.

هافبک ها:
سعید یوسف زاده(ملوان): هافبک دفاعی وفادار ملوان در بازی مقابل نفت گل حساسی را به ثمر رساند تا اولین بازی سرمربی جدید این باشگاه بدون شکست به پایان برسد. این گل مهم می‌ تواند نقش زیادی در آینده ملوان بازی کند. تیمی که با بازیکنان جدید تقویت خواهد شد.

اکبر صادقی(پدیده): او از جمله بازیکنانی است که توانایی اش مستمر است و بدون فراز و نشیب همیشه در یک سطح خوب از توان فنی کار می‌ کند به همین دلیل برای سومین بار در تیم منتخب هفته ما به دلیل میدان داری در دیدار تیم پدیده برابر استقلال بود.

محمد ستاری(راه‌آهن): هافبک 20 ساله راه‌آهن یکی از بهترین های هفته بود و سطح فنی خود را در اداره خط میانی راه‌آهن برابر یکی از مهمترین های فوتبال ایران یعنی سپاهان نشان داد. مسابقه با پرسپولیس در جام‌حذفی فرصتی است که این بازیکن بیشتر نام خود را سر زبان ها بیاندازد.

محمدحسین پور( راه‌آهن): هافبک ـ مهاجم 21 ساله ای که سابقه حضور در استقلال را دارد، بعد از مدت ها نیمکت نشینی در دو بازی متوالی است که گل می‌زند. او البته بخت های فوق العاده ای را به دلیل تعلل از دست داد و این نقطه تاریک نمایش خوب او مقابل سپاهان است.

مهاجمان:
سعید دقیقی(پیکان): یک گل و یک پاس گل و گریزهای مکرر از قلب خط دفاعی تراکتور، باز هم ارزش سرعت یک مهاجم را در فوتبال ما یادآوری کرد. سعید دقیقی یکی از مهمترین بازیکنان پیکان در بردمقابل صدرنشین بود.

ساسان انصاری(فولاد): مهاجم جوان فولاد باز هم یک گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر رساند. ساسان در دقیقه 12 مسابقه با ذوب‌آهن یک پنالتی هم برای تیمش گرفت تا نمایشش هیچ کم و کاستی خاصی نداشته باشد.

نکته: نفراتی مثل ابراهیم شکوری و میلاد میداوودی (سایپا)، ایوان مساریچ (فولاد)، رشید مظاهری (ذوب‌آهن)، وحید طالب لو (راه‌آهن)، محمد نصرتی (پیکان)، غلامرضا رضایی (نفت‌تهران)، جلال‎الدین علی محمدی (صبا) و مهدی خیری (پدیده) می‌ توانستند در تیم منتخب هفته باشند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد